آلت ام کوچک است، چه کار کنم؟

.

بسیاری از مردها فکر می کنند آلت شان کوچک ، اغلب خیلی کوچک است. تصور بر این است که مردان، نگران اندازه آلتشان هستند زیرا شریک جنسی شان به آن اهمیت می دهد.

اما تحقیقات نشان می دهد مردان بیش از زنان در مورد اندازه آلت، نگران هستند و بیشتر از شریک جنسی شان، از اندازه آلت خود ناراضی هستند.

تغییر احساس یک فرد در مورد اندازه آلت، طی یک شب اتفاق نمی افتد. احساس شما نسبت به آلتتان به موارد بسیاری بستگی دارد، که یکی از این موارد، تصویر بدنی است.

گام اول، فهم این موضوع است که چرا فکر می کنید آلت بسیار کوچکی دارید.

مشاهده زودهنگام آلت

 برخی مردان، اولین باری که آلت هایی را در نوجوانی می بینند، مربوط به پدر یا پرستار آن ها است.

تفاوت در اندازه آلت بزرگسالان و کودکان، به علاوه زاویه ای که از آن، آلت بزرگسال را می بینند (یعنی، مشاهده چیزی از پایین، آن را بزرگتر نشان می دهد) می تواند درک اولیه از اندازه آلت را تحت تاثیر قرار داده و منحرف کند.

اکثر پسران و مردان، آلت های بسیاری را خارج از رختکن و شاید خانه، اگر برادر یا پدر داشته باشند، نمی بینند.

بررسی آلت مردان دیگر در رختکن، می تواند شما را گمراه کند.

مثلا، به ندرت می توانید فرصت پیدا کنید نگاه جامع و کاملی بیندازید. به علاوه، اندازه یک آلت شل، ممکن است از مردی به مرد دیگر، خیلی تفاوت داشته باشد اما اندازه آلت برانگیخته، خیلی تفاوت ندارد.

در رختکن ها (اکثر آن ها)، آلت هایی که می بینید، معمولا در حالت شل هستند.

در مطالعه ای بر روی مردانی که به خاطر نگرانی در مورد آلت کوچک خود، به دنبال کمک پزشکی برآمده بودند، حدود 62% آن ها اظهار کردند این نگرانی ها از کودکی، در نتیجه ی مقایسه اندازه آلت خود با دوستانشان شروع شده است.

کوچکی آلت

تصور کوچک بودن آلت در مقایسه با فیلم های مستهجن

بسیاری از مردان، اطلاعات جنسی خود را از تماشای فیلم های مستهجن به دست می آورند، که راه بسیار بدی برای یادگیری هر موضوع مرتبط با رابطه جنسی است.

ستاره های مرد در این فیلم ها، آلت های بزرگتری دارند و نورپردازی و حقه های آرایشی موی موجود در این ناحیه، باعث می شود آلت ها بزرگتر هم دیده شوند.

طبق مطالعه ای که در بالا ذکر شد، بیش از 37% از مردان، اظهار کردند نگرانی شان در مورد اندازه آلت، پس از تماشای این فیلم ها آغاز شده است.

جهت دید و کوچک دیده شدن آلت

زمانی که به آلت خودتان نگاه می کنید، احتمالا اغلب اوقات از بالا به آن نگاه می کنید.

این زاویه، آلت را کوچک تر نشان می دهد. اگر به صورت برهنه، از روبرو و نیمرخ در مقابل یک آینه قدی بایستید، بهتر متوجه می شوید آلتتان از نظر دیگران چگونه است (اگر نگران این موضوع هستید).

همانطور که نگاه کردن از پایین، می تواند ذهنیت اولیه از اندازه آلت را تحت تاثیر قرار دهد، نگاه کردن از بالا نیز باعث می شود فکر کنید آلتتان از آنچه که هست، کوچک تر است.

اندازه متوسط، چقدر است؟

در نهایت، مردهایی که فکر می کنند آلتشان خیلی کوچک است، احتمالا از اندازه متوسط آلت، مطلع نیستند.

مطابق مطالعات مروری متعدد، طول متوسط آلت برانگیخته بین 5.1 و 5.7 اینچ (12.954 سانتی متر تا 14.478 سانتی متر) است.

مطالعات دیگر، اعداد بزرگتری را به صورت 5.5 تا 6.3 اعلام کرده اند. در هر دو حالت، حدود 5 و نیم اینچ، اندازه متوسط آلت است.

این بدین معنی نیست که هیچ مردی وجود ندارد که آلت بسیار کوچکی داشته باشد اما از نظر آماری، اغلب مردان در محدوده متوسط قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟
بیشتر بخوانید: درمان کوچکی آلت تناسلی مردان

در صورتی که همچنان از کوچکی آلت خود رنج می برید، خجالت را کنار بگذارید و از یک پزشک متخصص اورولوژی مشاوره حضوری دریافت کنید تا شما را در این خصوص راهنمایی صحیح کند و اگر نیاز باشد راه کارهایی را به شما ارائه دهد.

برای مشاوره حضوری و غیر حضوری با پزشک اورولوژیست در کلینیک الهام می توانید با شماره های تماس بگیرید. کلینیک اورولوژی الهام انواع خدمات لازم جهت درمان کوچکی آلت تناسلی را ارائه می دهد.

تلفن ثابت

۰۲۱۸۸۵۹۱۵۲۳

۰۲۱۸۸۰۷۳۱۳۶

۰۲۱۸۸۵۹۱۳۵۸

تلفن همراه

۰۹۳۳۷۸۳۶۸۲۰

آدرس:

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، دویست متر بالاتر از بلوار دادمان، کوچه ناخدا محتاج، انتهای بن بست، پلاک یک، طبقه یک

کلینیک اورولوژی غرب تهران

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

1 دیدگاه در مورد "آلت ام کوچک است، چه کار کنم؟" ثبت شده
  1. کاربر ناشناس

    سلام من 12 سالمه باید آلتم چند سانت باشه یعنی طول متوسطش چقدر باید باشه