آلت تناسلی نازک | افزایش قطر آلت تناسلی

آلت تناسلی نازک

بسیاری از مردان بخاطر داشتن آلت تناسلی نازک از اندازه آلت تناسلی خود ابراز نارضایتی می کنند. آنهایی که آلت تناسلی نازک دارند احتمالاً نگران عدم توانایی در برانگیختگی شریک جنسی خود هم می شوند. به هر حال فاکتورهای مهم دیگری به غیر از سایز آلت تناسلی برای ایجاد رضایت جنسی وجود دارند. مردانی که درباره سایز آلت تناسلی خود اضطراب دارند بدانند که سایز آنچنان اهمیتی ندارد.

تحقیقات نشان داده اند سایز فقط یکی از چندین فاکتور موثر در ایجاد رضایت جنسی در زن است. حتی وقتی که آلت تناسلی باریک روی عملکرد جنسی تاثیر می گذارد، گزینه هایی جهت لذت از زندگی جنسی هنوز وجود دارند.

میانگین قطر آلت تناسلی

تخمین میانگین قطر برای آلت تناسلی مشکل است چون مطالعات، قطر آلت تناسلی را به گونه های متفاوتی اندازه می گیرند. برخی از آنها حالت نعوظ یافته را در نظر گرفته در حالی که برخی دیگر فقط دور تا دور آلت تناسلی را در حالت عادی بررسی می ‌کنند.

طبق تحقیقات صورت گرفته در سال ۲۰۱۴ متوسط قطر آلت تناسلی در حالت نعوظ یافته ۱۲.۲ سانتی متر است. در حالی که این تحقیق بر اندازه گیری خود افراد تکیه می‌ کند، اما سایز های به دست آمده با داده‌های تحقیقات قبلی سازگار است.

اکثر افراد شاهد افزایش قطر و سایز آلت تناسلی در زمان نعوظ هستند. آنهایی که از آلت تناسلی نازک خود در حالت شل ناراضی هستند در زمان نعوظ آلتی با قطر مناسب خواهند داشت.

تحقیق سال ۲۰۱۲ درباره تکنیک های تجربی افزایش قطر آلت تناسلی، قطری ۱۰.۸ سانتی متری در زمان نعوظ و ۸.۱ سانتی متری برای شرکت‌کنندگان در حالت عادی آلت تناسلی نشان داد.

این افراد به احتمال زیاد از قطر آلت تناسلی خود ناراضی بودند و به جراحی نیاز داشتند.

آلت تناسلی نازک

آیا سایز آلت تناسلی مهم است؟

مهم بودن یا نبودن سایز آلت تناسلی مسئله ای کاملا شخصی است و در واقع هیچ پاسخ مشخصی برای آن وجود ندارد.

سایز آلت تناسلی در موارد زیر اهمیت دارد:

  • دخول با مشکل همراه باشد
  • فرد قادر به تحریک شریک جنسی نباشد
  • فرد کلا نتواند دخول را انجام دهد
  • دخول دردناک و با آسیب همراه باشد

تحقیقات درباره سایز آلت تناسلی

اکثر تحقیقات نشان می دهند غالب مردان به سایز آلت تناسلی خود اهمیت نمی دهند. مثلا تحقیقی در سال ۲۰۰۶ روی زوج‌ های دگرجنسگرا نشان داد ۸۵ درصد از زنان از اندازه و سایز آلت تناسلی شریک جنسی خود احساس رضایت دارند.

۵۵ درصد از مردان هم با سایز آلت تناسلی خود مشکلی نداشتند. تحقیق سال ۲۰۱۵ تاکید داشت که زنان سایز آلت تناسلی را جزء مهم ترین عامل نارضایتی جنسی نمی دانند.

تحریک کلیتوریس برای توانایی بسیاری از زنان در رسیدن به ارگاسم اهمیت زیادی دارد. به عبارت دیگر مهارت های جنسی مرد (و نَه سایز آلت تناسلی) در جلب رضایت جنسی زنان از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

تحقیق سال ۲۰۱۵ نشان دادن زنان معمولاً آلت تناسلی بزرگ را ترجیح نمی دهند در عوض ترجیح آنها آلت تناسلی با سایزی متوسط برای شریک جنسی طولانی مدت است.

مطالعه ای با بیش از ۵۵۰ شرکت کننده مرد که رابطه همجنسگرایانه داشتند نشان داد برای ۴۹ درصد سایز اصلا اهمیتی ندارد و ۳۷ درصد هم ابراز کردند سایز مهم است.

همچنین ۵۱% گفتند سایز آلت تناسلی روی نوع رابطه جنسی آنها تاثیر داشت.

تحقیق سال ۲۰۱۴ مشخص کرد مردان با سایزهای مختلف آلت تناسلی درباره سایز این عضو احساس خجالت دارند. در واقع سایز آلت تناسلی آنها هیچ ربطی به احساس خجالت نداشت که یعنی حتی افرادی با آلت بزرگ و قطور هم ممکن است اضطراب سایز داشته باشند.

اختلال زشت انگاری آلت تناسلی نوعی بیماری روانی است که در آن سایز و شکل آلت تناسلی فرد باعث شرم و خجالت او می شود.

بیشتر بخوانید : جراحی زیبایی آلت تناسلی مردان

سایز آلت و  لذت جنسی

نکته هایی برای افزایش لذت جنسی

راهکارهای مختلفی برای مردانی که تصور می ‌کنند آلت تناسلی باریکی دارند در دسترس است:

  • در نظر گرفتن این نکته که شریک جنسی به سایز آلت تناسلی اهمیت نمی ‌دهد
  • اضطراب قطر آلت تناسلی لزوما به معنای داشتن آلت باریک نیست
  • تمرکز روی سایر روش های ارضا شریک جنسی مثل تحریک کلیتوریس
  • در اولویت قرار دادن رابطه جنسی اورال (دهانی)
  • در نظر گرفتن رابطه جنسی آنال (مقعدی)
  • استفاده از اسباب بازی های جنسی در پیش نوازی و رابطه جنسی
  • ارتباط صادقانه و بدون خجالت با شریک جنسی
  • مطرح ساختن دغدغه ها درباره سایز آلت تناسلی با شریک جنسی جهت تایید یا رد این موضوع
  • تجربه پوزیشن های مختلف در رابطه مثل قرار گرفتن مرد در پشت
  • استفاده از بالشت و سایر وسایل برای امتحان روش های مختلف دخول
  • امتحان پوزیشن هایی که در آن پاهای شریک جنسی به هم می چسبند. در این صورت دخول با القای حس قطور بودن آلت تناسلی همراه خواهد بود

بیشتر بخوانید : پروتز یا ایمپلنت آلت تناسلی

بزرگ سازی آلت تناسلی

تکنیک های بزرگ سازی آلت تناسلی نازک

تکنیک ها و ورزش هایی برای کشش آلت تناسلی وجود دارند که تمرکز آنها روی طول بیشتر از قطر است. در حالی که این روش ها ارزان و کم خطر هستند اما طبق اعلام موسسه اورولوژی آمریکا به هیچ وجه موثر نیستند.

روش‌ های جراحی هم برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود دارند مثلاً پزشک می تواند به آلت تناسلی نازک چربی تزریق کند. گاهی هم فریم های قابل تنظیم به صورت موقت برای افزایش سایز استفاده می شوند. تزریق چربی قطر آلت تناسلی را حدود دو سانتی متر افزایش می دهد.

در کل انجمن اورولوژی آمریکا روش های افزایش سایز آلت تناسلی را پیشنهاد نمی کند چون مدارک علمی کافی در مورد تاثیر و ایمنی آنها وجود ندارد.

جراحی آلت تناسلی خطراتی را به دنبال دارد و تقویت آن می‌ تواند سبب اختلال نعوظ یا آسیب به آلت تناسلی به شیوه های مختلفی شود.

جهت مشاوره با پزشک اورولوژیست در شهرک غرب در مورد راهکارهای افزایش قطر و طول آلت تناسلی و در صورت لزوم شروع درمان یا درمان مشکلات جنسی دیگر مانند اختلال نعوظ از طریق شماره های زیر با کلینیک الهام تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری برای درمان زائده های پوستی، با شماره تلفن های : ۰۲۱۸۸۰۷۳۱۳۶ و یا از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ با شماره ۰۹۳۳۷۸۳۶۸۲۰ در تماس باشید.
سایر شماره تماس های کلینک : 02188591523 و 02188591358
آدرس ما را در صفحه تماس با ما مشاهده کنید.

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

0 دیدگاه در مورد "آلت تناسلی نازک | افزایش قطر آلت تناسلی" ثبت شده
    اولین دیدگاه و یا پرسش را از طریق فرم بالا ثبت کنید 👆😍