افزایش سایز آلت

.

در این مطلب به مواردی که ممکن است باعث افزایش سایز آلت تناسلی در مردان شود، اشاره می کنیم. دقت کنید که امتحان کردن هر روشی برای افزایش طول و سایز آلت تناسلی بایستی زیر نظر پزشک متخصص اورولوژی انجام گیرد.

نکات مهم درباره افزایش سایز آلت تناسلی

  • اندازه متوسط آلت تناسلی در حالت نعوظ  ​​5.16 اینچ بوده و تقریبا 90 درصد مردان آلت تناسلی بین 4 تا 6 اینچ دارند.
  • تحقیقات نشان داده است که تنها 55 درصد مردان از اندازه آلت تناسلی خود راضی هستند.
  • پورنوگرافی و فرهنگ پاپ باعث شده است برخی مردان برای داشتن آلت تناسلی بزرگ تر انتظارات غیر واقعی و تفكرات غیر معمول داشته باشند.
  • روانشناسان این مشکل را “اضطراب آلت تناسلی کوچک” یا “اختلال دیسمورفیک آلت تناسلی” می نامند.
  • بسیاری از روش هایی که ادعا می شود در بزرگ کردن آلت تناسلی تاثیر دارند خطرناک بوده و یا ضررهای قابل توجهی به همراه خواهند داشت.

بسیاری از مردان با ترس ابتلا به سندرم Wizard of Oz زندگی می کنند و زمانی که حقیقت آشکار می شود متوجه می شوند مشکلی نداشته اند.

واقعیت این است که اکثر مردانی که نگران سایز آلت تناسلی خود هستند در واقع آلتی با اندازه طبیعی دارند.

آلت تناسلی به طور متوسط ​​5.16 اینچ است و تقریبا 90 درصد مردان آلت تناسلی بین 4 تا 6 اینچ دارند.

گزارش محققان پس از بررسی 52031 زن و مرد دگرجنسگرا به این صورت بود که 85 درصد زنان از اندازه آلت تناسلی شریکان خود راضی بودند. اما تنها 55 درصد مردان از اندازه آلت تناسلی خود رضایت داشتند.

دکتر ست کوهن، پزشک متخصص ارولوژی در مرکز پزشکی NYU Langone در شهر نیویورک اغلب بیمارانی را ویزیت می کند که نسبت به اندازه آلت تناسلی خود ابراز نگرانی می کنند. آنها درباره افزایش سایز آلت تناسلی سوال می پرسند.

او می گوید:

” آنچه من در نهایت واقعاً می خواهم انجام دهم این است که از آن ها بپرسم آیا این همان چیزی است که شریک زندگی تان می خواهد یا چیزی است که شما فکر می کنید می خواهند؟ اغلب به اشتباه تصور می کنیم این چیزی است که شریک زندگی ما می خواهد. اما در واقعیت آن ها به این موضوع اهمیتی نمی دهند و تنها چیزی که می خواهند رابطه جنسی است.”

اما اگر اصرار دارید این کار را انجام دهید در ادامه رایج ترین روش هایی که برای افزایش اندازه آلت تناسلی استفاده می شود آورده شده است.

1. جراحی افزایش طول آلت تناسلی

در این روش برای افزایش سایز آلت رباط ساسپنسوری که آلت تناسلی را بر روی استخوان شرمگاهی ثابت نگه می دارد برش داده شده. به این ترتیب طول قابل مشاهده آلت تناسلی افزایش داده خواهد شد.

دکتر کوهن می گوید: “رباط ساسپنسوری آلت تناسلی را دقیقاً مانند آویز بر روی یک پل نگه می دارد.

اگر آویزهای یک پل را قطع کنید این پل پایین خواهد آمد. من واقعاً این کار را توصیه نمی کنم چراکه دیگر هرگز قادر به نعوظ کامل نخواهید بود.”

جراحی افزایش طول و قطر آلت

2. جراحی افزایش قطر آلت تناسلی

برخی از پزشکان در نوعی عمل جراحی چربی خود بیمار را به آلت تناسلی تزریق می کنند. یا ماده ای مانند آلوودرم که بافت استریلیزه شده از بدن یک شخص مرده است را مانند پیچاندن رول سوشی دور جلبک دریایی به دور آلت تناسلی می پیچند. که در نتیجه باعث افزایش قطر خواهد شد.

آلوودرم نه برای بزرگ شدن آلت تناسلی بلکه برای سوختگی و جراحی بازسازی تأیید می شود. از این رو این روش “خارج از برچسب” نامیده شده و برای آن در ادبیات پزشکی عوارضی مانند عفونت و نکروز پوست گزارش شده است.

3. تزریق به آلت تناسلی

برخی از پزشکان همانند حجم دهنده هایی که برای لب ها، ابروها و خطوط لبخند استفاده می شود برای افزایش قطر به آلت تناسلی نیز حجم دهنده های زیبایی موقت تزریق می کنند.

دکتر کوهن می گوید:

“من هرگز این کار را انجام نداده ام اما چندین بار انجام این کار توسط پزشکان دیگر را دیده ام. نتیجه این کار به موادی که استفاده می کنید بستگی دارد.

Restylane و Juvederm موادی تأیید شده ای هستند که ما به عنوان حجم دهنده بر روی گونه ها، چانه و مناطق مختلف بدن استفاده می کنیم.

این مواد معمولاً حدود شش ماه باقی مانده و سپس جذب بدن می شوند. آنها واقعاً بر روی آلت تناسلی آزمایش نشده اند و ما هیچ اطلاعاتی درباره اثر طولانی مدت این مواد نداریم.”

عوارض بالقوه قابل توجهی برای تزریق حجم دهنده ها به آلت تناسلی به منظور افزایش سایز آلت وجود دارد.

دکتر کوهن می گوید:

“آلت تناسلی اندامی با عروق بسیار زیاد و پر از ماهیچه های نرم و فضاهایی است که خون را در خود نگه می دارند.

اگر یک ناحیه را پر کنید احتمال دارد ناحیه ای دیگر تو رفته به نظر برسد. بنابراین آلتی ناهموار خواهید داشت که احتمالاً چیزی نیست که افراد به دنبال آن هستند.”

4. ایمپلنت آلت تناسلی

ایمپلنت های دائمی که در زیر پوست آلت تناسلی گذاشته می شوند دهه هاست که در دسترس مردان مبتلا به اختلال نعوظ هستند.

اما سازمان FDA در سال 2004 یک پوشش سیلیکونی بنام Penuma با تاثیر زیبایی را تأیید کرد که 13000 دلار نیز هزینه دارد.

مطالعه ای در مجله طب جنسی به بررسی 400 مردی که از ایمپلنت Penuma استفاده کرده بودند پرداخت.

آلت تناسلی آن ها به طور متوسط ​​56.7 افزایش قطر داشته. دو سال بعد سطح رضایت 81 درصد این افراد “بالا” یا “بسیار بالا” بود.

هرچند متخصصان ارولوژی زیادی را پیدا نخواهید کرد که ایمپلنت را برای افزایش سایز آلت تناسلی توصیه کنند.

لاندون تروست، پزشک مشکلات ادراری و متخصص ارولوژی در کلینیک مایو در روچستر مینه سوتا می گوید:

“ایمپلنت آلت تناسلی برای مردان دارای اختلال نعوظ که به درمان های محافظه کارانه تر پاسخ نمی دهند مناسب است.”

وی افزود: “مشکل حجم دهنده ها یا ایمپلنت آلت تناسلی این است که عوارض جانبی زیادی دارند.

به طور معمول حجم دهنده ها و Penuma توسط اکثر متخصصان طب جنسی توصیه نمی شوند.”

5. دستگاه کشش آلت تناسلی

افزایش سایز آلت با دستگاه کشش آلت تناسلی

این ها دستگاه های کششی هستند که به آلت تناسلی خود بسته و معمولاً روزانه برای مدت زمان طولانی آن را می پوشید.

این کار می تواند باعث افزایش سایز آلت شود اگرچه احتمال دارد رسیدن به نتیجه ماه ها طول بکشد.

دکتر تروست که برای کمک به مردانی با بیماری پیرونی که وضعیتی است که آلت تناسلی به طور غیر طبیعی خمیده می شود دستگاهی به نام RestoreX را طراحی کرده است می گوید:

“تقریباً تمام اعضای بدن از جمله آلت تناسلی را می توان کشید. این کار صدها و شاید هزاران بار در سال انجام می شود.”

وی افزود:

در سه آزمایش کنترل شده تصادفی تقریباً طول آلت تناسلی تمام مردانی که از RestoreX استفاده کرده بودند افزایش یافته است.

او همچنین می گوید: “این دستگاه برای افزایش قطر آلت تناسلی نتیجه کمتری دارد. بغیر از تزریق حجم دهنده ها و عمل جراحی هیچ روش درمانی شناخته شده ای برای افزایش قطر آلت تناسلی وجود ندارد.”

6. پمپ های آلت تناسلی

پمپ های آلت تناسلی یا دستگاه های خلاء که خون را به سمت آلت تناسلی می کشند باعث نعوظ می شوند. اما به طور دائم باعث افزایش سایز آلت نمی شوند.

در مطالعه ای که در مجله BJU International منتشر شده است 37 مرد سه بار در هفته و به مدت شش ماه به مدت 20 دقیقه از پمپ های آلت تناسلی استفاده کردند.

محققان دریافتند که طول آلت تناسلی شرکت کنندگان تنها 3.3 سانتی متر افزایش یافته است (که از نظر آماری چشمگیر نبود) و همچنین درمان افزایش سایز آلت فقط 10 درصد مؤثر بوده و تنها 30 درصد از بیماران رضایت داشته اند.

دکتر تروست استفاده از این دستگاه ها را حتی برای درمان اختلال نعوظ توصیه نمی کند. چراکه احتمال دارد باعث ایجاد اختلالاتی که سعی در اصلاح آن ها دارید شوند.

وی همچنین می گوید:

“این سؤال وجود دارد که آیا ممکن است استفاده از دستگاه خلاء در مردان جوان که سعی در افزایش قطر آلت تناسلی دارند منجر به اختلال نعوظ شود؟ به طور کلی مردانی که دستگاه های خلاء را برای اختلال نعوظ آزمایش می کنند چند بار از آن ها استفاده کرده و سپس آن ها را کنار خواهند گذاشت.”

7. قرص های تقویت کننده افزایش سایز آلت

قرص های تقویت کننده برای افزایش سایز آلت

قرص های تقویت کننده موجود در مغازه ها یا در تبلیغات گوگل هر چقدر هم فریبنده و وسوسه انگیز باشند نمی توانند آلت تناسلی شما را بزرگ تر کنند.

دکتر کوهن می گوید: “هیچ مکملی برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود ندارد.”

8. کاهش وزن برای افزایش سایز آلت

یک راه آسان برای افزایش سایز آلت تناسلی می تواند کاهش وزن باشد. چربی ناحیه شرمگاهی در مردانی که اضافه وزن دارند می تواند آلت تناسلی را پوشانده و باعث کوچکتر بنظر رسیدن آن شود.

این مشکل نادر در موارد شدید “سندرم آلت تناسلی مدفون” نامیده می شود. درباره تاثیر کاهش وزن، رژیم سنگین یا ورزش بیشتر در بهبود سلامت جنسی با پزشک صحبت کنید.

هر سه مورد با بهبود کیفیت نعوظ و کاهش اختلال نعوظ همراه بوده اند.

9. زدن موهای زائد برای افزایش سایز آلت

یک روش ساده تر برای افزایش سایز آلت تناسلی کوتاه کردن موهای زائد است. زدن موها تا کمی نزدیک به پایه آلت تناسلی باعث می شود طول آن بیشتر به نظر برسد.

همچنین بهتر است هنگام زدن موهای این ناحیه احتیاط کنید.

خودتراش های متعددی در بازار وجود دارند که دارای محافظ و قطعاتی هستند که می توانند به شما در رسیدن به پوست یکنواخت تر و جلوگیری از هرگونه بریدگی در این ناحیه بسیار حساس کمک کنند.

آیا دیسمورفیای آلت تناسلی دارید؟

صنعت افزایش سایز آلت تناسلی اگرچه پیشرفته نیست اما رو به رشد است و به رشد خود ادامه خواهد داد. دلیل عمده آن این است که پورنوگرافی و فرهنگ پاپ باعث شده است برخی مردان برای داشتن آلت تناسلی بزرگ تر انتظارات غیر واقعی و تفكرات غیر معمول داشته باشند.

روانشناسان این باور غیر منطقی و محکم درباره رضایت بخش نبودن اندازه آلت تناسلی را “اضطراب آلت تناسلی کوچک” یا “اختلال دیسفورمیک آلت تناسلی” می نامند.

دکتر کوهن می گوید:

” چیزی که ذهن شما را مشغول می کند تماشای بیش از حد پورنوگرافی است. و تمام افرادی که میبینید آلت های تناسلی بزرگی دارند.

اما آلت تناسلی این افراد نیز اغلب با روش هایی مانند تزریق مواد مختلف بزرگ شده و نعوظ مصنوعی خواهند داشت. بنابراین آنچه را که در تلویزیون می بینید باور نکنید.”

بیشتر بخوانید: اندازه آلت تناسلی مردان چقدر است؟
بیشتر بخوانید: آلت ام کوچک است، چه کار کنم؟

این اطلاعات جایگزینی برای مشاوره، تشخیص و یا درمان پزشکی نبوده و هرگز نباید در رابطه با توصیه های پزشکی خاص به این مقاله رجوع کنید. در صورتی که هر گونه سوال یا نگرانی برای شما به وجود آمد، لطفا با پزشک صحبت کنید.

برای دریافت نوبت ملاقات با دکترعلی حاجب، متخصص اورولوژی در کلینیک الهام جهت مشاوره و انتخاب بهترین درمان برای افزایش سایز آلت با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن ثابت

۰۲۱۸۸۵۹۱۵۲۳

۰۲۱۸۸۰۷۳۱۳۶

۰۲۱۸۸۵۹۱۳۵۸

تلفن همراه

۰۹۳۳۷۸۳۶۸۲۰

آدرس:

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، دویست متر بالاتر از بلوار دادمان، کوچه ناخدا محتاج، انتهای بن بست، پلاک یک، طبقه یک

جهت دریافت نوبت اورولوژی در سعادت آباد ، شهرک غرب می توانید با کلینیک الهام تماس بگیرید.

کلینیک اورولوژی غرب تهران

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

6 دیدگاه در مورد "افزایش سایز آلت" ثبت شده
  1. کاربر ناشناس

    سلام
    به نظر من تنها راه افزایش سایز آلت چون خودم امتحان کردم و جواب گرفتم استفاده از تمرینات دکتر هندریکس است چون به طرز باورنکردنی بافت اسفنجی آلت را افزایش داده و در نتیجه آلت شما بزرگتر می شود.

  2. کاربر ناشناس

    سلام خسته نباشید
    ببخشید برای بزرگی الت هیچ روشی وجود ندارد از کوچیکی الت راضی نیستم دنبال یه راه حلم خسته شدم لطفا کمک کنید.

    1. کاربر ناشناس

      سلام با کلینیک تماس بگیرید.

      02188591523 – 02188591358

  3. کاربر ناشناس

    اقای اس اس میشه این تمرینات رو بمن بگی خواهشا

  4. کاربر ناشناس

    میشه کمکم کنید من روم‌نمیشه زنگ بزنم و مشکلم رو بگم‌چکار کنم‌

    1. کاربر ناشناس

      سلام از طریق شماره واتساپ کلینیک مشکل خودتون رو مطرح کنید. 09337836820