انواع مختلف قرص ویاگرا

انواع مختلف قرص ویاگرا برای مردان

اطلاعات مربوط به دوز و نحوه مصرف انواع قرص ویاگرا

دوز توصیه شده انواع قرص ویاگرا برای اکثر بیماران 50 میلی گرم بوده و در صورت لزوم باید تقریبا 1 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود. هرچند می‌ توان ویاگرا را 30 دقیقه تا 4 ساعت قبل از رابطه جنسی نیز استفاده کرد.

حداکثر دفعات توصیه شده مصرف این دارو روزانه یک بار است. می توان این دارو را همراه با غذا یا بدون غذا مصرف کرد. بر اساس اثربخشی و تحمل فرد، دوز دارو تا حداکثر 100 میلی گرم افزایش یا تا 25 میلی گرم کاهش می یابد.

تعیین دوز انواع قرص ویاگرا در شرایط خاص

تحقیقات نشان داده اند که ویاگرا باعث افزایش اثر نیترات ها در کاهش فشار خون شده و تجویز آن برای بیمارانی که از مکمل های نیتریک اکسید مانند نیترات یا نیتریت های آلی در شکل های مختلف مصرف می کنند منع شده است.

مصرف ویاگرا از ۲۵ سالگی شروع شده و دارو در صورتی همراه با یک آلفا بلاکر تجویز می شود که بیمار به درمان با آلفا بلاکرها عادت کرده باشد.

تعیین دوز قرص ویاگرا به دلیل تداخلات دارویی

ریتوناویر

دوز توصیه شده برای بیمارانی که داروی ریتوناویر مصرف می کنند 25 میلی گرم قبل از فعالیت جنسی و حداکثر دوز توصیه شده 25 میلی گرم در یک دوره 48 ساعته است، زیرا مصرف همزمان این دو دارو سطح سیلدنافیل در خون را 11 برابر افزایش می دهد.

مهارکننده های CYP3A4

در بیمارانی که مهارکننده های قوی CYP3A4 (مانند کتوکونازول، ایتراکونازول یا ساکویناویر) یا اریترومایسین مصرف می کنند، دوز اولیه 25 میلی گرم توصیه شده است.

با توجه به داده های بالینی مصرف همزمان ویاگرا با ساکویناویر یا اریترومایسین باعث افزایش 3 برابری سطح پلاسمایی سیلدنافیل خواهد شد.

تعیین دوز قرص ویاگرا در افراد خاص

در افراد بالای 65 سال، بیماران مبتلا به نارسایی کبدی (مانند سیروز) و مبتلایان به نارسایی شدید کلیوی (کلیرانس کراتینین کمتر از 30 میلی لیتر در دقیقه) دوز اولیه 25 میلی گرم توصیه شده است، زیرا مصرف ویاگرا در این بیماران منجر به افزایش سطح پلاسمایی سیلدنافیل می شود.

اطلاعات مربوط به دوز و نحوه مصرف انواع قرص ویاگرا

اشکال دارویی و اثرات انواع قرص ویاگرا

ویاگرا به شکل قرص های گرد، آبی و روکش شده حاوی سیلدنافیل سیترات معادل 25، 50 یا 100 میلی گرم سیلدنافیل عرضه می شود.

در یک سمت قرص PFIZER و در سمت دیگر VGR25، VGR50 یا VGR100 برای نشان دادن میزان دوز به صورت برجسته نوشته شده است.

انواع قرص ویاگرا دارای برند

دو نوع ویاگرا دارای برند تحت عنوان ویاگرا و ویاگرا کانکت وجود دارد.

ویاگرا

ویاگرا قرص آبی اصلی است که بسته بندی های مختلفی داشته و معمولا در دوزهای 25، 50 و 100 میلی گرم موجود است. برای تهیه ویاگرا باید نسخه پزشک داشته باشید.

ویاگرا کانکت

ویاگرا کانکت در داروخانه ها وجود داشته و برای تهیه آن نیازی به نسخه ندارید.

می توان ویاگرا کانکت را به صورت آنلاین یا از داروخانه های محلی خریداری کرد، اما برای اطمینان از مناسب بودن این قرص برای شرایط خاص شما لازم است ابتدا به چند سوال پاسخ دهید. این دارو تنها در دوزهای 50 میلی گرم ارائه شده است.

بیشتر بخوانید : داروهای گیاهی جایگزین ویاگرا

ویاگرا ژنریک

از آنجایی که سیلدنافیل برند خاصی ندارد، معمولا با قیمت ارزان‌ تری فروخته می‌ شود. برای مقایسه می توان ایبوپروفن، ماده فعال نوروفن و آنادین را در نظر گرفت.

می توانید این داروهای دارای برند را از داروخانه ها خریداری کنید، اما معادل عمومی و ارزان تر آن ها یعنی ایبوپروفن نیز وجود دارد.

سیلدنافیل (ویاگرا ژنریک) تنها شکل عمومی ویاگرا است و دقیقا به صورت مشابه عمل می کند.

تفاوت بین ویاگرای دارای برند و نوع ژنریک آن

تفاوت بین ویاگرای دارای برند و نوع ژنریک آن

سیلدنافیل (یا ویاگرای ژنریک) از آنجایی که حاوی ماده فعال مشابه است، فوایدی همانند ویاگرا از جمله افزایش دفعات و مدت زمان کافی نعوظ برای برقراری رابطه جنسی دارد.

با این حال، مانند نوروفن در مقابل ایبوپروفن، افراد در استفاده از برند معروف نسبت به جایگزین عمومی ارزان‌ تر احساس اطمینان بیشتری دارند.

بنابراین شاید این موضوع تأثیر روانشناختی بیشتری بر مردانی که ویاگرا مصرف می ‌کنند داشته باشد و منجر به افزایش اعتماد به نفس جنسی و بهبود نعوظ آن ها شود.

بیشتر بخوانید : جایگزین ویاگرا برای اختلال نعوظ

قرص سیلدنافیل چه مدت اثر می کند؟

سیلدنافیل (ویاگرا ژنریک) دقیقا همانند ویاگرا عمل می کند. هر دوی آن ها به گروهی از داروها به نام مهارکننده های PDE5 تعلق دارند که رگ های خونی آلت تناسلی را شل می کنند.

در نتیجه هنگام تحریک جنسی خون بیشتری وارد آلت تناسلی شده و رسیدن به نعوظ آسان تر می شود.

هر دو داروی سیلدنافیل و ویاگرا به شکل قرص باید حدود یک ساعت قبل از رابطه جنسی با معده خالی مصرف شوند. این داروها مواد افرودیزیاکی نیستند، بنابراین برای اثربخشی آن ها باید از نظر جنسی تحریک شوید.

همچنین باید قبل از مصرف ویاگرا یا سیلدنافیل از نوشیدن الکل خودداری کنید زیرا اثربخشی دارو را کاهش می دهد.

معمولا 30 تا 60 دقیقه طول می کشد تا ویاگرا عمل کند و هر دو ‌قرص اگر به درستی مصرف شوند باید حدود چهار ساعت دوام داشته باشند.

در صورت عدم مشاهده نتایج مورد نظر پس از اولین بار مصرف ویاگرای ژنریک ناامید نشوید. باید پشتکار داشته باشید، زیرا شاید تا هشت مرتبه طول بکشد تا دارو عمل کند. گاهی نیز پزشک دوز متفاوتی را برای شما تجویز خواهد کرد.

عوارض و خطرات استفاده از ویاگرا ژنریک

آیا قرص سیلدنافیل بی خطر است؟

در صورتی که این قرص از یک منبع قابل اعتماد خریداری شود به اندازه ویاگرا ایمن است. همه داروها باید توسط آژانس تنظیم مقررات داروها و محصولات مراقبت بهداشتی تأیید شوند.

شاید مشخص نباشد که یک دارو تایید شده است یا خیر، بنابراین به طور کلی برای اطمینان از بی خطر بودن دارو آن را از یک منبع معتبر و شناخته شده سفارش دهید.

لازم به ذکر است که سیلدنافیل سیترات چه در بسته بندی ویاگرا و چه ویاگرا ژنریک دارویی است که فقط می توان با نسخه پزشک تهیه کرد.

ویاگرا، سیلدنافیل، سیالیس، اسپدرا و لویترا همگی برای درمان اختلال نعوظ کاربرد دارند و در صورتی که به درستی تجویز شوند خطری برای فرد نخواهند داشت.

 پزشکان در صورت لزوم داروهای اختلال نعوظ دیگری را برای شما تجویز می کنند.

در برخی شرایط خاص مصرف ویاگرا ژنریک ایمن نیست. این بدان معناست که باید درباره سوابق پزشکی و سبک زندگی با پزشکی که آن را به صورت حضوری یا آنلاین برای شما تجویز می کند کاملا صادق باشید.

در موارد زیر لازم است از درمان های اختلال نعوظ اجتناب کنید:

  • اخیرا دچار حمله یا سکته قلبی شده اید.
  • به بیماری شدید کبدی مبتلا هستید.
  • برای کنترل آنژین صدری یا سایر مشکلات قلبی از نیترات ها استفاده می کنید.
  • داروهای تفریحی مانند پاپرز که حاوی نیترات هستند مصرف می کنید.

اگر داروهای اختلال نعوظ مانند ویاگرا یا سیلدنافیل برای درمان مشکل شما مناسب نباشند، می توان از گزینه های جایگزین مانند تغییر سبک زندگی، استفاده از پمپ خلاء یا داروهای دیگر استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش درمان های اختلال نعوظ مراجعه کنید.

قرص ویاگرا ژنریک نیز مانند تمام داروهای دیگر عوارض جانبی مانند سردرد یا حالت تهوع به همراه دارد، اما این موارد نسبتا نادر هستند.

در صورت تجربه هر گونه عوارض جانبی به پزشک اطلاع دهید و اگر علائمی همچون درد قفسه سینه یا نعوظ پایدار که بیش از پنج ساعت طول کشید داشتید باید فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

برای درمان اختلال نعوظ در مردان و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع قرص ویاگرا می توانید به کلینیک الهام در تهران مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری برای درمان زائده های پوستی، با شماره تلفن های : ۰۲۱۸۸۰۷۳۱۳۶ و یا از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ با شماره ۰۹۳۳۷۸۳۶۸۲۰ در تماس باشید.
سایر شماره تماس های کلینک : 02188591523 و 02188591358
آدرس ما را در صفحه تماس با ما مشاهده کنید.

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

0 دیدگاه در مورد "انواع مختلف قرص ویاگرا" ثبت شده
    اولین دیدگاه و یا پرسش را از طریق فرم بالا ثبت کنید 👆😍