جراحی آلت تناسلی در مردان

.

آیا جراحی آلت تناسلی ارزشش را دارد؟ این سؤال را از شخصی که این عمل را انجام داده است پرسیدیم.

آیا یک اینچ بزرگتر ارزش انجام جراحی آلت تناسلی را دارد؟ در این صفحه بزرگترین مد جراحی زیبایی یعنی پنوپلاستی را مورد بررسی قرار می دهیم.

داشتن آلت تناسلی بسیار کوچک حدود 2 ¾ اینچ در حالت نعوظ شاید یک نفرین به نظر برسد. اما به گفته متخصصین جنسی کوتاه بودن آلت تناسلی چیز بدی نیست.

در واقع این موضوع می تواند شما را معشوق بهتری کند.

بر اساس کتاب جدید استفان اسنایدر، پزشک آمریکایی روابط جنسی و زناشویی تحت عنوان ارزش عشق، مردانی با آلت تناسلی کوچک تر در واقع می توانند نسبت به مردانی که آلت تناسلی بزرگتری دارند عاشقان بهتری باشند.

بر اساس تئوری تمرکز بر روی معاشقه به جای عمل اصلی به مراتب بیشتر منجر به ارگاسم و رضایت شما و شریکتان خواهد شد.

با این حال این امر برای یک گروه منتخب از مردان قابل قبول نیست. بنابراین احتمال دارد جراحی آلت تناسلی برای آن ها تنها گزینه ممکن باشد.

ایمیل های ناخواسته

زمانی وجود داشت که ایده بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان تنها در آگهی های تلویزیونی خارج از کشور وجود داشت.

بعد از آن با اینترنت و پاپ آپ های مخرب و بیهوده در سایت هایی با محتوای مسائل جنسی این پیشنهادات ناخواسته در قالب ایمیل های اسپم رایج شدند. اما نظر افراد نسبت به این موضوع به همان شکل باقی مانده است.

وعده های مربوط به مسائل جنسی چیزی جز یک شوخی بی اهمیت و حقه کلاهبرداران نیست. اما امروزه همه چیز تغییر کرده است.

امروزه بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان یک تجارت جدی به حساب می آید.

در جهان برای بزرگ کردن آلت تناسلی عمل جراحی انجام شده و در اتاق عمل کلینیک های هارلی خیابان لندن دائماً از قرص های بدون مجوز و پمپ های قابل شستشو استفاده می شود.

اکنون تنها هنرمندان نیستند که بزرگ کردن آلت تناسلی را تبلیغ می کنند. بلکه جراحان پلاستیک و متخصصان بسیار پردرآمدی هستند که در زمینه رشد صنعتی تخصص دارند.

تجارت برای دیوید میلز، مدیرعامل خدمات پزشکی میلز در حال پیشرفت است. او می گوید: “جراحی زیبایی بینی یا بزرگ کردن آلت تناسلی محبوب ترین عملی است که ما انجام می دهیم.”

وی افزود:

“این عمل در حال حاضر مؤثر و مقرون به صرفه است. همچنین تقاضای آن از عمل بزرگ کردن سینه بیشتر شده است.

جراحی زیبایی نخستین بار بر روی زنان انجام شد و در اواخر دهه 1980 شاهد یک افزایش چشمگیر بودیم.

دقیقاً همانگونه که جراحی سینه باعث شد زنان نسبت به قبل بیشتر تحت عمل جراحی قرار گیرند پنوپلاستی نیز نگرش مردان به عمل جراحی را تغییر داده است. “

چنین موضوعی به گفته افراد این صنعت تنها آغاز کار است.

به نظر می رسد مردها با صبر و حوصله منتظر نوبت خود بودند تا به محض شکل گیری پایه و اساس این صنعت عمل جراحی زیبایی انجام دهند.

میلز توضیح می دهد:

“در بسیاری از مواقع مراجعین به من می گویند برای مدت طولانی قصد داشتند این عمل را انجام دهند. اما اعتماد به نفس و آشنایی لازم را نداشتند.

اکنون بسیاری از مردان دقیقاً مانند زنان این شانس را دارند تا در اندام های بسیار شخصی خود تغییر ایجاد کنند.”

بر اساس مطالعه ای در سال 1973 توسط گروه پزشکی هارلی یک نفر از پنج مرد بریتانیایی در سال 2013 تحت عمل زیبایی بدون جراحی قرار گرفته است.

17 درصد مخاطبان لیزر موهای زائد و 5 درصد عمل ایمپلنت پکتورال انجام داده اند. مشخص است که رغبت مردان برای انجام جراحی های زیبایی رو به افزایش است.

اما این تقاضا از کجا آمده است و دلیل آن چیست؟ این مردان چه کسانی هستند که با میلز و همکارانش مشورت می کنند؟ و دقیقا چه کسی سعی در تحت تأثیر قرار دادن آن ها دارد؟

افزایش سایز آلت تناسلی

“خدمات کلاسیک” که توسط کلینیک های هارلی استریت ارائه می شود نهایت دو ساعت طول می کشد. هزینه آن هم حدود 4000 تا 6000 پوند است و شامل افزایش همزمان طول و قطر آلت تناسلی می باشد.

شما می توانید برای آگاهی از انجام این عمل جراحی در ایران با کلینیک الهام و متخصصین اورولوژی ما تماس بگیرید. یا جهت بررسی بیشتر نوبت حضوری دریافت کنید.

02188591523 02188591358

ابتدا جراح بصورت استراتژیک رباط تعلیق را میبرد. این کار بسیار شبیه به باز کردن میله نگه دارنده وسط چادر است.

با این کار آلت تناسلی شل شده و پایین می آید. سپس مجدداً در حدود 1 تا 2 اینچ پایین تر از قسمت قبل به استخوان شرمگاهی متصل می شود.

نکته مهم این است که با انجام این عمل طول آلت تناسلی در حالت نعوظ تنها کمی افزایش می یابد. اما قطر چند اینچ افزایش خواهد داشت که همین ارزشمند است.

همچنین بر روی قسمت تحتانی شکم نیز عمل لیپوساکشن انجام می شود. ابتدا چربی برداشته شده و سپس قسمت زیرین آلت تناسلی به صورت طولی بریده می شود.

این چربی مجدداً به این عضو تزریق خواهد شد. مثال نه چندان مشابه این روش باد کردن یک قلعه بادی است که با انجام این کار می توانید 1 تا 2 اینچ قطر اضافی به دست آورید.

چربی تازه تزریق شده باید تا 12 هفته بعد از عمل در اطراف آلت تناسلی ماساژ داده شود و در غیر این صورت این عمل بی اثر خواهد بود.

پنوپلاستی در اکثر موارد یک عمل ساده است.

بدون انجام این کار احتمال انحراف، بدشکلی یا خمیدگی آلت تناسلی وجود دارد.

با انجام این عمل در نهایت یک آلت تناسلی دارید که طول آن بیشتر از گذشته به نظر می رسد و هیچ چیز دیگری به آن اضافه نشده است.

جراحی زیبایی سینه معیارهای متغیری را برای اندازه و شکل سینه ارائه می دهد. اما مردان مبلغ بالایی را در بهترین حالت تنها برای افزایش 2 اینچ یا 5 سانتی متر پرداخت می کنند.

پس از کشش های منظم آلت تناسلی (با استفاده از دستگاه کشش آلت تناسلی) و تجویز درمان های بعد از جراحی توسط پزشک و همچنین احتمال باز شدن زخم ها به دلیل نعوظ های غیر ارادی شاید احساس کنید این عمل واقعاً یک حرکت اشتباه بوده است.

جراحی آلت تناسلی

بازی زندگی

کنجکاو بودم بدانم چه مردانی با چنین هزینه های مالی و عاطفی قابل توجهی این عمل را تحمل می کنند بنابراین از متخصص اورولوژی خواستم درباره مراجعین خود صحبت کند.

“آن ها مردانی هستند که در بزرگسالی احساس می کنند آلت تناسلی آن ها از از حالت طبیعی کوچکتر است.”

بر اساس گفته متخصص این بدان معناست که اندازه آلت تناسلی مردان در انگلستان از میانگین 5.6 اینچ (در حالت نعوظ) کم تر است.

مردانی که اختلاف یک یا دو سانتی متر می تواند برایشان به معنای پوشاندن خود با حوله ورزشگاه و یا اعتماد به نفس کامل نسبت به بدنشان باشد.

او می گوید: ” بیشتر مردان نگران آلت تناسلی در حالت طبیعی آن هستند. همیشه برای انجام این کار یک انگیزه جنسی وجود ندارد و معمولاً چیزی که توصیف می کنند ترس آن ها از “سندرم دوش” است.”

اولوژیست با صراحت می گوید تعداد مردانی که به دنبال راه حلی برای این نوع اضطراب هستند بسیار زیاد و رو به افزایش است.

اما همچنان درباره این موضوع شک و تردید وجود دارد. هیچکدام از مراجعین برای انجام این عمل وقت فوری رزرو نکرده و به هیچ وجه درباره این موضوع با من صحبت نکرده اند.

من همچنین به این استدلال مشکوک هستم که مردان نه به خاطر شرکای جنسی خود بلکه برای تحت تأثیر قرار دادن مردان دیگر عمل جراحی آلت تناسلی انجام می دهند.

می توانید افرادی عجیب را ببینید که در اتاق تعویض سالن های بدنسازی عمومی بدن خود را به نمایش میگذارند اما این کار نشان دهنده جذابیت آن ها نیست.

برای متقاعد شدن به تأیید اشخاص دیگر نیاز داشتم و این نظر باید از جانب شخصی با اطلاعات کافی باشد. من باید دقیق با یک بیمار که عمل پنوپلاستی انجام داده بود صحبت می کردم.

جستجو را از یک انجمن اینترنتی شروع کردم و طولی نکشید که مکالمه ای با موضوع جراحی زیبایی مردان پیدا کردم. اولین بار نیست که هنگام نوشتن چنین موضوعی شوکه می شوم.

بدون شک مردان دوست دارند درباره آلت تناسلی صحبت کنند.

هر کدام در یک صفحه درباره اطلاعات مهم مربوط به آلت تناسلی خود مانند طول، قطر، ظاهر و حتی مشخصات پوستی صحبت می کنند.

اعضای این گروه دیگران را ترغیب می کنند تا گزارشات پیشرفت های آن ها را دنبال کنند و فیلم ها و تصاویری با جزئیات زیاد و دقیق ارائه می دهند.

اندازه اولیه یکی از اعضا 6.5 اینچ در حالت نعوظ و 5.75 اینچ در حالت طبیعی بود که از طريق عمل جراحي به ترتيب به 7 و 6.75 اينچ افزایش یافته بود.

بر اساس تخمین او اندازه فعلی قطر در قسمت پایه 7 اینچ، بیضه 7.2 اینچ و قسمت میانی 7 اینچ بود.

این نوع اندازه گیری های دقیق چیزی است که از یک خیاط ماهر انتظار دارید.

در واقع به نظر می رسد مردانی که آنلاین پیدا می کنم به دنبال یک لباس زیبا برای آلت تناسلی خود هستند که در شش جلسه ساخته شده است.

آن ها یک طراح آلت تناسلی می خواهند.

افزایش بسیار زیاد سایز

افزایش بسیار زیاد سایز

در نهایت از پسری که می خواست تنها با نام جیمی شناخته شود پیامی دریافت کردم. بعد از یک هفته ارسال پیام های آزمایشی اکنون شخصی را دارم که مایل است درباره جراحی پنوپلاستی با من صحبت کند.

ما قبول کردیم یکدیگر را در یک کافه در محله او ملاقات کنیم. در اولین ملاقات با جیمی و شنیدن صحبت های وسواسانه او درباره اندازه آلت تناسلی که در صفحه اش دیده بودم استرس داشتم. اما کاملاً اشتباه می کردم.

جیمی خوش صحبت و بامزه و در واقع بسیار صمیمی بود.

او نسبت به من شغلی بهتر، یک ماشین بسیار زیباتر، کت و شلوار شیک تر و به احتمال زیاد یک آلت تناسلی به مراتب جذاب تر داشت چراکه در سال 2012 عمل افزایش سایز انجام داده بود.

اندازه آلت تناسلی جیمی در گذشته کوچک تر از حد معمول بوده است. حداقل این چیزی است که اعداد می گویند.

طول حدود 4.9 اینچ و قطر 4.4 اینچ. او با انجام عمل “کلاسیک” 1.1 اینچ افزایش طول داشت و جراح با لیپوساکشن قسمت تحتانی و اضافه کردن چربی قطر را نیز افزایش داده بود.

ما علاوه بر جزئیات این عمل درباره موضوعات دیگر مانند فوتبال، موسیقی، سیاست و مسائل معمولی صحبت کردیم.

جیمی در حال نوشیدن سوم نوشیدنی بود که درباره تأثیر روانی عمیقی که درک او از اندازه آلت تناسلی قبل از عمل بر او گذاشته بود صحبت کرد.

“برای پسری که از 14 سالگی به بعد از تمام موقعیت های برهنگی خودداری کرده بود این یک تغییر بسیار بزرگ است. سه سال پیش زندگی جنسی من یک فاجعه بود.

حتی فکر داشتن رابطه با چراغ های روشن من را مضطرب می کرد.

این عمل زندگی من را تغییر داده است.

در واقع اینطور هم نیست. چون آلت تناسلی من در حال حاضر به اندازه طبیعی یا به طور دقیق 10 درصد بزرگتر از حد معمول است. اندازه آلت تناسلی من 6 اینچ است و همین برای من کافیست.”

پس آیا ارزشش را داشت؟ شاید درباره ناراحت کننده ترین مشکلات مردان صحبت کنیم. اما جیمی با صراحت درباره آنچه از این عمل بدست آورده بود صحبت کرد.

او می گوید: “در ابتدا احساس كردم كه این یک پیشرفت جنسی بوده است. من آلت تناسلی بزرگتری داشتم و به همین دلیل با دختران زیادی رابطه داشتم.

داشتن آلت تناسلی بزرگتر من را نه تنها از نظر روانی بلکه از نظر جسمی به یک عاشق بهتر تبدیل کرده بود. لازم نبود وقتی با کسی به خانه می رفتم نیمه برهنه باشم.”

لحظه ای احساس خوشحالی کردم. چون به نظر می رسید جیمی آنچه را که تمام این مدت به آن مشکوک بودم ثابت کرده است:

مردان این عمل را تنها برای تحسین شدن هنگام رابطه انجام می دهند.

واكنش زنانی كه با آن ها رابطه داشتم بهتر شده است.

صادقانه بگویم رفتار آن ها ناشی از عصبانیت من بود. اما در حال حاضر ما درباره اعتماد به نفس صحبت می کنیم. این همان چیزی است که پنوپلاستی به من داده است. “

او افزود:

“سایر مردان با بینی یا دندان های خود مشکل دارند که واقعاً آن ها را اذیت کرده و نمی توانند از دختران شماره تلفن بگیرند. نقطه ضعف من همیشه آلت تناسلی من بود.”

جیمی صادقانه صحبت می کند اما با این وجود چیز عجیبی درباره نحوه توصیف جراحی و نتایج بدنی وجود دارد.

او با غروری آشکار می گوید که چگونه آلت تناسلی او ظاهری بهتر دارد و دیگر دارای انحراف نیست و نه تنها بزرگتر بلکه بسیار صاف تر از قبل است.

متوجه شدم همانند بسیاری از مردانی که بصورت آنلاین با آن ها روبرو شدم جیمی نیز به وضوح درباره ظاهر ایده آل آلت تناسلی خود بسیار فکر کرده است.

او با تقلید از این معیار در نهایت تصمیم گرفته است عمل جراحی آلت تناسلی انجام دهد. این مدل عالی از کجا آمده است؟ اگر تنها کمی زیرک باشید می توانید حدس بزنید که این ایده به پورنوگرافی ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: درمان کوچکی آلت تناسلی مردان

پنوپلاستی

طول های بسیار زیاد

چه بخواهیم از اندازه اندام این بازیگران فیلم های بزرگسالان تقلید کنیم یا نه، در حال حاضر آنقدر با پورنوگرافی روبرو هستیم که ذهنمان ناخودآگاه شروع به ساخت یک ایده زیباشناختی و آرمانگرایانه می کند.

برای درک بهتر موضوع تصمیم گرفتم به مردی نزدیک شوم که آلت تناسلی او عملاً توسط میلیون ها مرد در سراسر جهان دیده شده است.

آدام گلاسر که شاید او را با نام سیمور باتس بهتر بشناسید یکی از بنیانگذاران پورن گونزو است.

او شخصی با آلت تناسلی بسیار بلند را دیده است که مردان دیگر با دیدن او عصبانی می شدند.

او به طور غیر قابل باوری می گوید:

“من در صحنه مردی را دیدم که در رسیدن به نعوظ مشکل داشت و به همین خاطر در ناحیه کیسه بیضه خود یک پمپ هوا قرار داده بود و برای رسیدن به نعوظ از این پمپ استفاده می کرد.

این آغاز کار صنعت سرگرمی بزرگسالان بود و مردم کارهای احمقانه انجام می دادند. اما تا آنجا که من میدانم چیز زیادی تغییر نکرده است.”

آنچه تغییر کرده این است که با وجود تکنیک های خطرناک و تأیید نشده توسط متخصصان غیر قابل اعتماد و فروشندگان بازار سیاه (از جمله حجم دهنده های پوستی که به طور معمول برای صاف کردن چین و چروک به صورت تزریق می شوند) اکنون مردان می توانند درمان هایی بی خطر و مقرون به صرفه پیدا کنند.

پس آیا مردان نباید از صحبت های گلاسر حرفه ای و همکاران او که اندام های جنسی بسیار بزرگ دارند عبرت بگیرند؟ جواب کوتاه است، خیر.

با نگرانی بیش از حد نسبت به اندازه و ظاهر آنچه که واقعاً مهم است را از دست می دهیم.

او می گوید: برخی مردان سینه های بزرگ و برخی دیگر سینه های کوچک دوست دارند. خب، برخی خانم ها نیز آلت تناسلی بزرگ را دوست دارند. اما اکثر آن ها اندازه 5.5 تا 6 اینچ را ترجیح می دهند”.

کانال واژن محدود است. بنابراین مردانی که آلت تناسلی 8 اینچی دارند به گردن رحم زنان ضربه می زنند.

این کار نه تنها جذاب نیست بلکه بسیار دردناک است.

دستاوردهای بزرگ

شاید این موضوع چندان پیچیده نباشد. شاید دلیل کاهش نقش ستاره های پورن تغییرات فرهنگی و اجتماعی نباشد.

شاید به این دلیل نباشد که ما این شرط را برای خوب به نظر رسیدن در رختخواب باور کرده ایم. شاید فقط به این دلیل باشد که می توانیم.

آلت تناسلی بزرگ به یک کالای مطلوب تبدیل شده است و با یک ساعت گران یا یک ماشین ارزان 6000 پوندی در یک رده قرار گرفته است.

ما واکس مو را برای حالت دادن به موها، مرطوب کننده را برای داشتن پوست صاف و ابریشمی، عطرها، لباس ها و زیورآلات را برای زیبا به نظر رسیدن و داشتن احساس خوب می خریم.

پس چرا برای ایجاد تغییرات در مرد بودن خود کاری انجام ندهیم؟ اگر میان شما و یک عمر اعتماد به نفس تنها 6000 پوند قرار دارد چه کسی می تواند با این موضوع مخالفت کند؟

از میان تمام افرادی که با آن ها صحبت کردم شاید دکتر رامانی دورواسولا، روانشناس بالینی از نیویورک تنها شخصی باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهد.

او با دیدگاه عمل جراحی آلت تناسلی به عنوان راهی مؤثر برای بهبود اضطراب مردان و روشی برای خوشحال کردن آن ها مخالف است.

” من تا حدی آن ها را درک می کنم. در حال حاضر روش هایی وجود دارد که شاید کمی ایمن تر و مقرون به صرفه تر باشد.

بنابراین بله، مردان می توانند بدون اینکه برای مدت طولانی ذهن خود را درگیر این موضوع کنند کمی آلت تناسلی خود را بزرگ تر کنند.

اما اثرات منفی جراحی زیبایی معمولاً ناامید کننده است.

شما دقیقاً همان مرد هستید اما با یک آلت تناسلی زیبا. شاید هرگز آن تغییر بزرگی که منتظر آن بودید را مشاهده نکنید.”

بیشتر بخوانید: افزایش سایز آلت

برای تنظیم یک قرار ملاقات با پزشک اورولوژیست کلینیک الهام، دکترعلی حاجب جهت مشاوره درباره جراحی آلت تناسلی و راه های افزایش طول آلت تناسلی با شماره های 02188591523 – 02188591358 تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلینیک و خدمات آن و اطلاع از آدرس و راه های ارتباطی به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

کلینیک اورولوژی غرب تهران

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

1 دیدگاه در مورد "جراحی آلت تناسلی در مردان" ثبت شده
  1. کاربر ناشناس

    سلام. من مردی ۴۱ ساله هستم. الان ۱۰ سال هست که درفکرکوتاه کردن آلت جنسی هستم. همه به دنبال بزرگ کردن هستن،اما من به دنبال کوتاه کردن آن هستم. چون باعث شده معذب بشم،نتونم جلوی دیگران لباس عوض کنم،یا نتونم به استخر برم. چون بزرگ هست وموجب تعجب دیگران میشه. اگر راهی برای کوتاه کردن باشه، من انجامش میدم، هزینش هم پرداخت میکنم.