وکیوم تراپی چیست؟ تاثیر در مردان

وکیوم تراپی

وکیوم تراپی، یک جایگزین محبوب

وکیوم درمانی به یکی از محبوب ترین روش ها برای درمان مشکل اختلال نعوظ (ED) تبدیل شده است. صدها هزار از این دستگاه برای مردانی که یک روش جایگزین را به درمان های تهاجمی یا دارویی ترجیح می دهند، تجویز شده است.

میزان رضایت در بین مردان و همسرانشان بسیار بالاست. مطالعات منتشر شده در ژورنال های اورولوژی آمریکا و بریتانیا نشان می دهد که برخی از مردان پس از استفاده از وکیوم درمانی می توانند نعوظ طبیعی داشته باشند. درمان با وکیوم تراپی مقرون به صرفه ترین روش درمان برای اختلال نعوظ است.

وکیوم تراپی چگونه کار می کند؟

دستگاه وکیوم یک وسیله ساده برای ایجاد نعوظ مناسب برای مقاربت جنسی است. این روش نیازی به دارو، تزریق یا جراحی ندارد و تقریباً در درمان اختلال نعوظ با هر دلیل زمینه ای موفق است. یک استوانه اکریلیک روی آلت تناسلی قرار می گیرد. سپس خلاء ایجاد شده خون را به داخل آلت تناسلی می کشد. این افزایش جریان خون باعث بزرگ شدن و سفتی آلت تناسلی می شود.

پس از قرار گرفتن یک حلقه نگهدارنده در پایه آلت تناسلی به منظور حفظ نعوظ، سیلندر خارج می شود. حلقه نگهدارنده نعوظ را تا زمانی که برداشته شود حفظ می کند. حلقه می تواند تا 30 دقیقه بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی بماند.

محصولات وکیوم تراپی ما به طور معمول توسط انواع مختلف بیمه پوشش داده می شود. یکی از متخصصان ما شخصاً استفاده صحیح از وکیوم تراپی را به شما آموزش می دهد.

دلایل اصلی استفاده از وکیوم تراپی

  • ایمن و غیرتهاجمی بودن : دستگاه وکیوم تراپی غیرتهاجمی است. فقط در قسمت بیرونی بدن به کار می رود. بنابراین هیچ گونه عوارض جانبی سیستمیک (بر کل بدن) یا منفی ندارد.
  •  رضایت بیمار و شریک زندگی : مطالعات نشان داده اند که میزان موفقیت دستگاه وکیوم تراپی در ایجاد نعوظ مناسب برای مقاربت بیش از 90 درصد است.
  • انعطاف پذیری : مزیت قابل توجه دستگاه وکیوم تراپی این است که می توان از آن به همراه سایر روش های درمانی استفاده کرد. به این ترتیب نتایج کلی درمان بیمار را بهبود می بخشد.
  • ایجاد اعتماد به نفس : در بسیاری از موارد، علت اختلال نعوظ روانی است. در چنین مواردی پس از موفقیت اولیه ناشی از استفاده از یک دستگاه وکیوم تراپی، بیمار به تدریج می تواند وابستگی خود را به دستگاه کاهش دهد، زیرا اعتماد به نفس جنسی او باز می گردد.

فرقی نمی کند دلیل اختلال نعوظ (ED) چه باشد؛ عوارض جانبی داروهای تجویزی، فشار خون بالا، دیابت، آسیب یا پروستاتکتومی رادیکال، دستگاه وکیوم در هر حال موثر خواهد بود. از اختلال نعوظ رنج نبرید، با پزشک خود صحبت کنید تا با تعیین علت مشکل بهترین روش درمانی را پیدا کنید.

آیا شما یکی از 33.3 درصد مردی هستید که حتی در صورت موثر بون قرص ED خوراکی، استفاده از دستگاه وکیوم را انتخاب می کنند؟

بیشتر بخوانید : کمک شاک ویو تراپی به اختلال نعوظ و درمان آن

وکیوم تراپی

امکانات

هر دو نوع دستگاه وکیوم تراپی، باتری خور و دستی، دارای ویژگی های زیر هستند:

  • محدود کننده میزان خلاء از پیش تنظیم شده برای ایمنی و راحتی
  • طراحی یک تکه
  • دارای چند سیلندر با اندازه های مختلف
  • حلقه های پشتیبان در اندازه های مختلف برای اثربخشی و راحتی بهتر
  • مخروط بارگیری برای انتقال آسان حلقه نگهدارنده روی لوله
  • جعبه
  • ضمانت قطعات اصلی (نه حلقه ها)

بیشتر بخوانید : روش های درمان اختلال نعوظ

در مورد مداخله زودهنگام و پروتکل‌های بالینی مرتبط با استفاده از وکیوم درمانی پس از پروستاتکتومی رادیکال مطالعه کنید. استفاده زودهنگام از دستگاه وکیوم تراپی می تواند باعث شروع روند توانبخشی (آلت تناسلی) پس از پروستاتکتومی رادیکال شود. بهبود نعوظ با اکسیژن رسانی به بافت آلت تناسلی در مطالعات تایید شده است. این روش همچنین، فعالیت جنسی و تمایل جنسی بیمارانی که از نظر جنسی غیرفعال باشند را بیشتر می کند.

برای دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری برای درمان زائده های پوستی، با شماره تلفن های : ۰۲۱۸۸۰۷۳۱۳۶ و یا از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ با شماره ۰۹۳۳۷۸۳۶۸۲۰ در تماس باشید.
سایر شماره تماس های کلینک : 02188591523 و 02188591358
آدرس ما را در صفحه تماس با ما مشاهده کنید.

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

0 دیدگاه در مورد "وکیوم تراپی چیست؟ تاثیر در مردان" ثبت شده
    اولین دیدگاه و یا پرسش را از طریق فرم بالا ثبت کنید 👆😍