عکس زگیل تناسلی در مردان + تصاویر واضح

عکس های زگیل تناسلی در آقایان کاملا واضح

در این طلب عکس هایی از زگیل تناسلی در مردان را مشاهده میکنید که برای درمان به کلینیک مراجعه کرده اند. زگیل تناسلی نوعی زائده است که در اثر ابتلا فرد به ویروس اچ پی وی و معمولا در نواحی تناسلی ظاهر می شوند. ویروس اچ پی وی نوعی ویروس عفونی است که از طریق رابطه جنسی بین افراد منتقل می شود.

زگیل های تناسلی ممکن است در همه افرادی که به ویروس اچ پی وی دچار شده اند ظاهر نشود بنابراین توصیه می کنیم که اگر در معرض رابطه جنسی پرخطر (بدون محافظت) و روابط جنسی با افراد ناشناس هستید حتما علاوه بر انجام آزمایش های تشخیص بیماری های عفونی مقاربتی حتما واکسن اچ پی وی یا واکسن گارداسیل را تزریق نمایید.

افراد ممکن است بر روی کیسه بیضه خود و یا نواحی اندام تناسلی زائده یا زائده هایی را مشاهده کنند و این سوال پیش بیاید که این زائده زگیل تناسلی است، تبخال تناسلی است یا یک زائده گوشتی معمولی؟

تشخیص این مسئله توسط خود افراد امری دشوار است بنابراین بهتر است در صورت مشاهده به یک کلینیک اورولوژی و یا متخصص مراجعه کنید.

در بخش زیر عکس هایی از زگیل های تناسلی مردان که ممکن است به هر شکلی ظاهر شود درج شده است.

شما می توانید برای درمان زگیل تناسلی زیر نظر پزشک متخصص اورولوژی و یا تزریق واکسن اچ پی وی (گارداسیل) به کلینیک اورولوژی الهام واقع در غرب تهران مراجعه کنید.

روش های درمان زگیل تناسلی در مردان

راه کارهای متعددی جهت درمان زگیل تناسلی وجود دارد که از نظر علمی و عملی ثابت شده هستند از جمله:

  • فریز کردن زگیل تناسلی
  • کرایوتراپی زگیل تناسلی
  • از بین بردن زگیل ها با استفاده از دستگاه الکتروکوتر
  • لیزر درمانی زگیل ها
  • دارو درمانی

تمامی روش های درمان همراه با توضیحات کامل در خصوص درمان زگیل تناسلی در مردان و زنان در این لینک درج شده است.

در بخش زیر تصاویری از قبل و بعد از درمان زگیل تناسلی را مشاهده می کنید که تصویر سمت چپ مربوط به قبل از درمان و تصویر سمت را ست مربوط به پس از درمان و در حال بهبودی است.

شاید در شبکه های اجتماعی عکس ها و یا ویدیوهایی را مشاهده کرده باشید که از درمان گذاشته می شود و راه کارهایی را به شما معرفی می کنند که مثلا با استفاده از یک روغن خاص درمان صورت میگیرد اما در اکثر مواقع این ها صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ پایه علمی ندارند. ما مراجعینی داشتیم که پس از استفاده از این روش ها دچار مشکلات بیشتر هم شده اند.

اگر قصد شروع هر نوع درمانی را دارید حتما با یک پزشک متخصص و به خصوص متخصص اورولوژی مشورت کنید.

برای دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری برای درمان زائده های پوستی، با شماره تلفن های : ۰۲۱۸۸۰۷۳۱۳۶ و یا از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ با شماره ۰۹۳۳۷۸۳۶۸۲۰ در تماس باشید.
سایر شماره تماس های کلینک : 02188591523 و 02188591358
آدرس ما را در صفحه تماس با ما مشاهده کنید.

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

0 دیدگاه در مورد "عکس زگیل تناسلی در مردان + تصاویر واضح" ثبت شده
    اولین دیدگاه و یا پرسش را از طریق فرم بالا ثبت کنید 👆😍