افزایش طول آلت تناسلی

افزایش طول آلت تناسلی در مردان

.

اندازه آلت تناسلی می تواند برای بسیاری از مردان یک موضوع حساس باشد. به طور معمول برای مردانی که به دنبال افزایش طول آلت تناسلی هستند، قرص ها، داروهای تزریقی، دستگاه های کششی و روش های جراحی وجود دارد اما برخی از آن ها هیچ تاثیری در افزایش طول یا قطر آلت تناسلی ندارند.

همچنین خطر برخی از روش های خاص نیز می تواند از مزایای احتمالی آن ها بیشتر باشد.

برای مردانی با تروما(ضربه به آلت) یا اختلال پزشکی که بر عملکرد آلت تناسلی آن ها اثر گذاشته است یک روش برای افزایش طول آلت تناسلی مشخص خواهد شد.

در مواردی که اندازه آلت تناسلی بر باروری یا کیفیت زندگی تأثیر بگذارد نیز فرد، تحت نظر متخصص ارولوژی برای افزایش سایز اقداماتی انجام خواهد داد.

دلایل افزایش طول آلت تناسلی

دلایل زیادی وجود دارد که یک مرد به دنبال افزایش طول آلت تناسلی باشد.

دلایل پزشکی از جمله اختلال در عملکرد ادرار یا باروری یا موارد روانی وجود دارد که در آن، اندازه کوچک آلت تناسلی، باعث ایجاد احساساتِ منفی مانند اضطراب یا اعتماد به نفس پایین می شود.

دلایل جسمی برای افزایش طول آلت تناسلی

در برخی موارد، احتمال دارد که آلت تناسلی به دلیل یک اختلال ژنتیکی یا هورمونی واقعاً کوچکتر از حد معمول باشد، مانند میکروپینس.

میکروپینس به آلت تناسلی کشیده شده(نعوظ) که طول آن کمتر از شش سانت باشد گفته می شود (هنگامی که آلت تناسلی بدون احساس ناراحتی به طور کامل کشیده باشد)

داشتن آلت تناسلی با چنین اندازه ای می تواند در توانایی مرد برای هدایت جریان ادرار اختلال ایجاد کند.

همچنین در کوتاهی آلت تناسلی، برقراری رابطه جنسی و کاهش میزان مایع مَنی که به قسمت بالای واژن می رسد دشوار خواهد شد.

سطح تستوسترون و تعداد اسپرم در برخی از مردان مبتلا به میکروپینس به دلیل اختلال در عملکرد هورمونی پایین است.

در چنین مواردی، افزایشِ طول آلت تناسلی به اندازه سایر درمان های باروری موثر نخواهد بود.

شرایط دیگری در ارتباط با کوچک بودن اندازه آلت تناسلی وجود دارد:

میکروفالوس
میکروفالوس

میکروفالوس شرایطی است که آلت تناسلی بدلیل هیپوسپادیاس (نقص مادرزادی که دهانه مجرای ادرار زیر آلت تناسلی قرار گرفته است) بطور غیر طبیعی کوچک است.

بیماری پیرونی
بیماری پیرونی

بیماری پیرونی وضعیتی است که معمولاً با افزایش سن اتفاق افتاده و در آن آلت تناسلی به طور ناگهانی و غیرطبیعی خمیده می شود.

وجود فیبروز (زخم) در محل خمیدگی می تواند باعث کوتاه و یا باریک شدن آلت تناسلی و همچنین ایجاد درد یا اختلال نعوظ شود.

جراحی سرطان پروستات

وجود فیبروز (زخم) پس از پروستاتکتومی رادیکال(عمل برداشتن پروستات) که در آن کل پروستات به همراه بافت های اطراف برداشته می شود، باعثِ انقباضِ داخلی و کاهش اندازه آلت تناسلی شده و طول آلت تناسلی تا 16 درصد کاهش خواهد یافت.

آلت تناسلی دفن شده
آلت تناسلی دفن شده

این اصطلاحی است که هنگام پنهان شدن آلت تناسلی در چربی بیش از حد لگن استفاده می شود.

این مشکل در پسران چاقی که هنوز به سن بلوغ نرسیده اند شایع است اما با گذر از دوره بلوغ و وکاهش چربی اطراف آلت تناسلی این مشکل در نهایت برطرف خواهد شد.

همچنین کاهش وزن نیز به رفع این مشکل کمک خواهد کرد.

دلایل روانشناختی برای افزایش طول آلت تناسلی

دلایل روانشناختی برای افزایش طول آلت تناسلی

برخی مردان بر این باورند که اندازه آلت تناسلی آن ها از حد معمول کوچکتر است و از این رو به دنبال افزایش طول آلت تناسلی هستند.

اندازه معمولی آلت تناسلی در حالت نعوظ(کشیده و بلند شده) در اکثر مردان بین 10 تا 13 سانتی متر و اندازه دور آلت در حالت نعوظ بین 8 تا 10 سانتی متر است.

برخی از مردان حتی با آلت تناسلی بزرگ تر از حد متوسط ​​ نسبت به اندازه خود نگرانی غیر طبیعی دارند.

معمولاً تداخل تصورات اشتباه در کیفیت زندگی تحت عنوان اختلال دیسمورفیک آلت تناسلی شناخته می شود و در این شرایط احتمالاً مشاوره روانشناختی نتیجه بهتری نسبت به درمان های افزایش طول آلت تناسلی خواهد داشت.

بر اساس بررسی Sexual Medicine Review در سال ۲۰۱۹، مشاوره برای اکثر مردانی که تصور می کنند آلت تناسلی کوچکی دارند مؤثر بوده و بیشتر افراد متوجه می شوند که اندازه آلت تناسلی آن ها طبیعی است و نیازی به افزایش نخواهد داشت.

درمان خانگی برای افزایش طول آلت تناسلی

درمان های خانگی و سبک زندگی برای افزایش طول آلت تناسلی

وب سایت های متعددی وجود دارند که برای افزایش طول یا قطر آلت تناسلی تمریناتی پیشنهاد می کنند.

دلیل اصلی این تمرینات این است که مالش مکرر آلت تناسلی باعث ایجاد پارگی های ریزی در بافت ها می شود که پس از بهبودی برجسته به نظر می رسند.

یکی از این تکنیک ها خودارضایی است.

بر خلاف ادعاها هیچ شواهدی مبنی بر اثربخشی هر نوع روش فیزیکی  مانند خودارضایی در افزایش اندازه آلت تناسلی در دست نیست.

در حقیقت اقدامات شدید و مداوم می تواند باعث آسیب آلت تناسلی یا ایجاد زخم شود.

اگر می خواهید برای احساس اطمینان بیشتر ظاهر آلت تناسلی خود را بهبود ببخشید روش های ساده تری برای این کار وجود دارد:

  • کاهش وزن: اگر اضافه وزن دارید این چربی های اضافه می توانند آلت تناسلی شما را کوچکتر نشان دهند. کاهش وزن باعث کاهش چربی لگن و بیشتر دیده شدن آلت تناسلی خواهد شد.
  • فرم دادن به بدن: احتمالاًیک هیکل عضلانی باعث افزایش جلوه و اطمینان بیشتر نسبت به اندازه آلت تناسلی خواهد شد.
  • تمیز کردن ناحیه تناسلی: تراشیدن موهای اطراف آلت تناسلی (زدن موهای زائد) باعث می شود آلت تناسلی بزرگتر به نظر برسد چراکه دیگر توسط موها پوشیده نمی شود.
درمان بدون نسخه برای افزایش طول آلت تناسلی

درمان های بدون نسخه افزایش طول آلت تناسلی

گزینه های تبلیغاتی مختلفی برای مردانی که از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی هستند وجود دارد.

این تبلیغات وسوسه‌انگیز هستند اما با ادعاهای دروغین یا شواهد دیگران گمراه نشوید.

برای کسب اطلاعات درباره آنچه برای شما مفید است و روش هایی که نتیجه ندارند با یک متخصص ارولوژی صحبت کنید.

مکمل ها

شرکت های بسیاری وجود دارند که ادعا می کنند مکمل های آن ها می تواند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهد.

این محصولات در بهترین حالت چیزی بیشتر از هدر دادن پول نخواهند بود و در بدترین حالت احتمال دارد حاوی ویاگرا (سیلدنافیل) یا داروهای دیگری باشند که برای مردان مبتلا به بیماری قلبی خطرناک است.

گفته می شود مکمل هایی مانند L-citrulline یا L-arginine باعث افزایش سطح اکسید نیتریک خون شده که می تواند گردش خون به آلت تناسلی را بهبود ببخشد.

اگرچه برخی ادعا می کنند این مکمل ها به بهبود نعوظ کمک می کنند اما هیچ مدرکی مبنی بر افزایش اندازه آلت تناسلی وجود ندارد.

کشیدن آلت تناسلی

سازمان FDA تا بحال هیچ دستگاهی را برای افزایش طول آلت تناسلی تأیید نکرده است اما با این حال علاقه زیادی به استفاده از محصولاتی که از طریق کشش به افزایش طول آلت تناسلی کمک می کنند وجود دارد.

در این روش یک دستگاه سنگین به بدنه آلت تناسلی متصل شده و برای افزایش تدریجی طول آلت تناسلی هر روز برای مدت مشخصی از آن استفاده می شود.

نشان داده شده است كه يك دستگاه پزشكي به نام Extender باعث افزایش طول آلت تناسلی در مردان با بيماري پيروني می شود اما این دستگاه در مردان بدون پيروني باعث افزایش طول آلت تناسلی نخواهد شد.

حلقه و گیره های آلت تناسلی

این وسایل که برای افزایش طول آلت تناسلی در بازار عرضه شده اند در اطراف بدنه آلت تناسلی پیچیده شده و با ایجاد فشاری ملایم باعث کشیدگی آلت تناسلی می شوند.

برخی از این دستگاه ها هنگام نعوظ و برخی دیگر در حالت عادی استفاده می شوند. برخی دستگاه های دیگر نیز میان دوره های خودارضایی استفاده می شوند.

هیچ مدرکی مبنی بر افزایش طول آلت تناسلی از طریق پیچاندن چیزی در اطراف آلت تناسلی وجود ندارد.

در حقیقت این کار می تواند جریان خون را قطع کرده و باعث کبودی، هماتوم و آسیب عصبی شود.

درمان های موضعی برای افزایش طول آلت تناسلی

لوسیون ها، کرم ها و روغن های تبلیغاتی که گفته می شود با اعمال مستقیم بر روی اعضای بدن باعث افزایش اندازه آلت تناسلی می شوند اغلب حاوی هورمون و داروهای اتساع عروق هستند که باعث افزایش جریان خون می شوند و دارای روغن هایی مفید بوده که تکثیر سلول ها را افزایش می دهند.

هیچ مدرکی برای اثربخشی این محصولات موجود نیست و حتی احتمال دارد برخی از آن ها باعث سوزش پوست یا حساسیت شوند.

وکیوم و پمپ

گفته می شود که استفاده از پمپ ها و وکیوم آلت تناسلی با بهبود نعوظ به مردان از نظر جنسی کمک می کند. همچنین برخی از این پمپ ها به منظورافزایش اندازه آلت تناسلی استفاده می شوند.

این دستگاه ها برروی آلت تناسلی (و گاهی روی کیسه بیضه) قرار گرفته و با استفاده از مکش خون باعث افزایش سایز آلت تناسلی می شوند.

استفاده مداوم و طولانی مدت از این پمپ ها می تواند باعث شود پوست آلت تناسلی حالتی اسفنجی پیدا کرده و ظاهر ضخیم تری داشته باشد.

علیرغم محبوب بودن این روش هیچ مدرکی مبنی بر تاثیر دستگاه وکیوم یا پمپ ها در افزایش طول آلت تناسلی وجود ندارد.

پمپ های وکیوم در صورتی که مکش خیلی شدید باشد و یا دستگاه زمان بیش از حد طولانی استفاده شود می توانند موجب آسیب شوند.

پارگی رگ های سطحی در آلت تناسلی باعث خونریزی مجرای ادرار و کبودی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آیا خودارضایی می تواند باعث اختلال نعوظ شود؟

جراحی و روش های توصیه شده توسط مخصصان

برخی مردان برای افزایش قطر آلت تناسلی به دنبال تزریق حجم دهنده های طبیعی و مصنوعی هستند.

برخی دیگر با آلت تناسلی کوچک تر یا ناهنجاری (مانند هیپوسپادیاس) که باعث تداخل در ادرار کردن یا کیفیت زندگی شده است به دنبال عمل جراحی هستند.

کوچک بودن آلت تناسلی معمولاً نشانه جراحی برای درمان ناباروری نیست. در چنین مواردی سایر روش های باروری می توانند گزینه بهتری باشند.

افزایش طول آلت تناسلی با تزریق

تزریق به آلت تناسلی

تزریق به آلت تناسلی از اوایل دهه 1900 آغاز شده و اغلب توسط متخصصان غیر پزشکی انجام شده و نتایج فاجعه بار به همراه داشته است.

در سال های اخیر از سه روش تزریق ایمن توسط پزشکان زیبایی برای افزایش قطر آلت تناسلی استفاده شده که هر کدام جنبه های مثبت و منفی دارند:

تزریق چربی اتولوگ برای افزایش طول آلت تناسلی

شامل برداشتن چربی از طریق لیپوساکشن است که با تکنیکی خاص در بدنه آلت تناسلی تزریق می شود. این روش ایمن بوده و بخش زیادی از چربی تزریق شده مجدداً جذب بدن می شود.

تزریق بیش از حد می تواند باعث جذب ناهموار چربی و منجر به انحنا یا تغییر شکل غیر طبیعی آلت تناسلی شود.

تزریق هیالورونیک برای افزایش طول آلت تناسلی

شامل یک ترکیب چسبناک و طبیعی معروف به اسید هیالورونیک یا هیالورونان است. تزریق اسید هیالورونیک موثر است اما مهارت بالایی نیاز دارد.

اسید هیالورونیک نیز مانند چربی اتولوگ می تواند دوباره توسط بدن البته با سرعت کمتر جذب شود. از بین رفتن حس لامسه در مردانی که تحت این عمل قرار می گیرند شایع است.

میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات

محصولاتی جدیدتر هستند که با گوی های ریز اکریلیک ساخته می شوند.

اگرچه تزریق این ماده نسبت به اسید هیالورونیک ماندگاری بیشتری دارد و گاهی نتایج آن تا هفت سال باقی می ماند اما عوارض بیشتری از جمله ایجاد تورفتگی، بیرون زدگی های سخت و برآمدگی های ریز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: آلت ام کوچک است، چه کار کنم؟

هشدار سلامتی

برخی مردان براي افزایش قطر آلت تناسلي به خود مواد مصنوعی مانند سيليكون و پارافين تزریق می کنند.

چنین روش هایی خطرناک بوده و می تواند منجر به عفونت، آبسه، افتادگی (سخت شدن بافت)، نکروز بافت (مرگ پوست) و حتی از دست دادن آلت تناسلی شود.

عمل جراحی افزایش طول آلت تناسلی

سازمان FDA هیچ یک از روش های جراحی برای افزایش طول آلت تناسلی را تأیید نکرده است اما این مانع از تلاش مردان و جراحان زیبایی نخواهد بود.

این روش ها به طور کلی تحت عنوان جراحی های افزایش طول و افزایش قطر آلت تناسلی طبقه بندی شده و می توان هر کدام را به تنهایی و یا همراه با دیگری انجام داد.

بیشتر بخوانید : درمان زگیل تناسلی، تشخیص و علائم آن

متداول ترین روش های افزایش طول آلت تناسلی شامل موارد زیر است:

پیوند چربی آزاد (FFT) برای افزایش طول آلت تناسلی

پیوند چربی آزاد (FFT) در ابتدا از ران مردان لاغر، زیر شکم مردان با وزن معمولی یا ناحیه لگن مردان دارای اضافه وزن بافت چربی (چربی ذخیره شده) استخراج خواهد شد.

سلول های بافت از طریق سانتریفیوژ (چرخش سریع) از یکدیگر جدا شده و با سرنگ یا یک لوله انعطاف پذیر به نام کانول به آلت تناسلی تزریق می شوند.

این مرحله آخر به جلوگیری از تجمع نامنظم سلول های چربی کمک می کند.

از آنجا که در سال اول 20 تا 80 درصد سلول های چربی دوباره جذب بدن می شوند احتمال دارد این روش چندین بار انجام شود.

پیوند چربی پوستی (DFG- Dermal fat graft) برای افزایش طول آلت تناسلی

پیوند چربی پوستی (DFG) شامل برداشتن یک تکه پوست (معمولاً از کمر، زیر شکم یا باسن) و یک لایه چربی از بدن خود بیمار است.

پوست آلت تناسلی برداشته شده و بافتی که قبلاً برداشته شده است به جای آن پیوند زده خواهد شد. از آنجا که پوست برداشته شده ضخیم تر است باعث افزایش قطر آلت تناسلی خواهد شد.

در صورتی که بافت از بدن خود بیمار برداشته شود خطر پس زدن آن کم است.

پیوند V-Y برای افزایش طول آلت تناسلی

پیوند V-Y یک روش جراحی است که در آن رباط ساسپنسوری که آلت تناسلی را بر روی استخوان لگن نگه داشته است به عقب کشیده شده و با آزاد کردن بدنه ی آلت تناسلی به آن اجازه می دهد تا به جلو حرکت کند.

نامگذاری این روش به این دلیل است که یک برش مثلثی ایجاد شده و لبه های آن به طرف یکدیگر آورده شده و به شکل Y بخیه می شوند.

این روش در کشیدگی آلت تناسلی مؤثر است اما باعث کاهش پایداری آلت تناسلی هنگام نعوظ می شود.

لیپکتومی سوپراپوبیک برای افزایش طول آلت تناسلی

لیپکتومی سوپراپوبیک در درجه اول در مردان دارای اضافه وزن که کاهش وزن باعث بهبود ظاهر آلت تناسلی نشده است انجام می شود.

این روش شامل برداشتن یک قسمت از پوست ذوزنقه ای شکل و چربی بالای آلت تناسلی است.

سپس انتهای دو قسمت به یکدیگر بخیه شده و با بالا کشیده شدن پوست لگن قسمت زیرین آلت تناسلی مشخص خواهد شد.

این روش نسبتاً بی خطر بوده و عوارض جانبی تنها شامل درد، خونریزی یا عفونت بعد از عمل خواهد بود.

کشیدگی برای افزایش طول آلت تناسلی

کشیدگی گاهی برای مردانی که آلت تناسلی آن ها به دلیل بیماری پیرونی کوتاه شده است استفاده می شود. این عمل شامل برداشتن موقتی پوست و بافت های زیرین طول آلت تناسلی است.

سپس غلاف تحت فشار اطراف بدنه جدا شده و آلت تناسلی می تواند صاف و کشیده تر شود. در این عمل جراحی هیچ پیوندی صورت نمی گیرد اما امکان آسیب دیدگی عصبی وجود دارد.

ساخت مجدد آلت تناسلی

ساخت مجدد آلت تناسلی نوع تهاجمی تر عمل کشیدگی است. که در آن بدنه دقیقاً تا سر آلت تناسلی بریده می شود.

شکاف سپس با قسمتی از غضروف دنده که از بدن بیمار گرفته شده پر شده و بافت های جدا شده مجدداً با دوختن در محل قرار می گیرد.

این عمل جراحی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما می تواند برای مردانی با میکروپینس، نقص های مادرزادی یا ناهنجاری های ناشی از سرطان آلت تناسلی مؤثر باشد.

ایمپلنت آلت تناسلی

ایمپلنت آلت تناسلی در افزایش طول آلت تناسلی تاثیری نداشته و به طور کلی برای مردان با ناتوانی جنسی در نظر گرفته می شود.

با این حال این روش اغلب برای کمک به تثبیت آلت تناسلی و افزایش قطر به همراه پیوند V-Y، کشیدگی یا ساخت مجدد آلت تناسلی انجام می شود.

داروهای جایگزین مکمل برای افزایش طول آلت تناسلی

برخی متخصصان جایگزین و طب سنتی هندی استفاده از گیاهان دارویی را برای افزایش کیفیت و مدت زمان نعوظ تأیید می کنند.

برخی دیگر ادعا دارند که استفاده مداوم از گیاهان می تواند باعث افزایش قطر یا طول آلت تناسلی شود. این داروهای گیاهی شامل موارد زیر هستند:

  • بیندی (تریبولوس ترستریس)
  • سبزه چشم طلایی (Orchioides Curculigo)
  • لانگ جک (اوریکوما لانگیفولیا)
  • جینسنگ پرو (لیپیدیوم مینی)
  • کوائو کروای قرمز (بوتیا سوپربا)

تا به امروز شواهد علمی کمی مبنی بر اثربخشی داروهای گیاهی در بهبود نعوظ یا افزایش اندازه آلت تناسلی وجود دارد.

همچنین مشخص نیست که مصرف این گیاهان به چه میزان یا برای چه مدت زمانی بدون خطر است.

سخن آخر درباره افزایش طول آلت تناسلی

در صورتی که فکر می کنید آلت تناسلی شما خیلی کوچک است حتما آن را به طور دقیق اندازه بگیرید.

حتی اگر اندازه آلت تناسلی کوتاه تر از حد متوسط ​​باشد مهم است که کاملاً به این قضیه فکر کنید. از خود بپرسید چرا باعث پریشانی شما می شود.

گاهی صحبت کردن با یک روانشناس به شما کمک می کند احساسات خود را کنترل کرده و دیدگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

اگر تصمیم دارید طول آلت تناسلی خود را افزایش دهید درباره مزایا و خطرات این روش با یک متخصص ارولوژی صحبت کنید. و درباره میزان نتیجه گیری و عوارض احتمالی سوال بپرسید.

اگر نگران ناباروری هستید ابتدا با یک متخصص باروری صحبت کنید. تا بطور دقیق درباره تعداد و تحرک اسپرم ها اطلاعات کسب کنید.

بیشتر بخوانید: درمان کوچکی آلت تناسلی مردان

کلینیک الهام امکان دریافت مشاوره اورولوژی به صورت غیر حضوری را فراهم کرده است. برای دریافت نوبت پزشک فوق تخصص اورولوژی و برخورداری از خدمات به روز و پیشرفته اورولوژی با کلینیک الهام تماس بگیرید.

برخی خدمات ما شامل:

تلفن ثابت

۰۲۱۸۸۵۹۱۵۲۳

۰۲۱۸۸۰۷۳۱۳۶

۰۲۱۸۸۵۹۱۳۵۸

تلفن همراه

۰۹۳۳۷۸۳۶۸۲۰

آدرس:

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، دویست متر بالاتر از بلوار دادمان، کوچه ناخدا محتاج، انتهای بن بست، پلاک یک، طبقه یک

کلینیک اورولوژی سعادت آباد

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

64 دیدگاه در مورد "افزایش طول آلت تناسلی" ثبت شده
  1. کاربر ناشناس

    سلام خسته نباشید ببخشید آلت تناسلی با طول 20سانت نو رمال است؟

  2. کاربر ناشناس

    سلام خواستم بپرسم ببخشید من آلتم 16 سانته بعد خواستم بزرگ تربشه آیا با استفاده از قرص ال دی آیا به سایز آلتم هم اضاف می‌شود ممنون اگر جوابم رو بدین

    1. کاربر ناشناس

      سلام و عرض ادب
      وقتتون بخیر
      تحقیقات نشون داده که داروها قادر به افزایش سایز و یا طول آلت تناسلی نیستند.
      اندازه آلت شما کاملا طبیعیه.

  3. کاربر ناشناس

    سلام آیا آمپول تستوسترون برای افزایش سایز طول و قطر آلت تناسلی تاثیری دارد ودر صورت استفاده و تاثیرگذاری ، چقدر افزایش پیدا می کند.
    درضمن ریزش موی سکه ایی داشته و الان در حال استفاده دارو(طب سنتی) برای رشد مجدد هستم آیا این آمپول برای رشد مو به من کمک میکند و عوارض این آمپول چیست؟
    درصورت استفاده دوره درمان و نحوه استفاده چگونه میباشد؟

    1. کاربر ناشناس

      سلام.
      خیر این آمپول ارتباطی با افزایش و قطر طول آلت تناسلی ندارد.
      همانطور که از اسم آن مشخص است باعث افزایش تستوسترون می شود.

      البته استفاده بدون تجویز پزشک به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
      در صورت استفاده زیاد (بدون تجویز متخصص) امکان اختلال در هرمون ها و فرآیند طبیعی تولید اسپرم و تستوسترون وجود دارد.
      تجویز و دوره درمان بسته به تشخیص پزشک و پس معاینه و علائم موجود خواهد بود.

      اگر درمان خود را آغاز کردید، طی مدت درمان سعی کنید که رابطه جنسی (از نوع ارضا شدن) و یا خودارضایی نداشته باشید تا اسپرم ها و تستوسترون طبیعی بدن به درمان شما کمک کند.

      برای دریافت نوبت از پزشک متخصص در تهران با کلینیک تماس بگیرید.
      02188591523 – 02188591358

  4. کاربر ناشناس

    سلام وقت به خیر برای افزایش طول بدون جراحی وبااستفاده ازدارو موثر است

    1. کاربر ناشناس

      سلام اگر زیر نظر پزشک متخصص انجام بشه تا حد خیلی کم میتونه تاثیر بذاره اما عوارض خودش رو هم داره که متخصص باتجربه شما رو از این عوارض مطلع خواهد کرد.

      دریافت نوبت با دکتر علی حاجب متخصص اورولوژی در کلینیک الهام.
      02188591523 – 02188591358

  5. کاربر ناشناس

    برای رشد آلت تناسلی باید پیش کدوم از پزشکا بریم؟

    1. کاربر ناشناس

      سلام باید به یک متخصص اورولوژی برای دریافت مشاوره مراجعه کنید.
      اگر تهران هستید می توانید با کلینیک اورولوژی الهام تماس بگیرید.
      شماره تماس ها در صفحه تماس با ما.

  6. کاربر ناشناس

    سلام آلت تناسلی ۱۳ سانت در ۱۵ سالگی نرماله ؟ و امکان بلند تر شدنش هست ؟

    1. کاربر ناشناس

      سلام بله اندازه آلت تناسلی شما در این سن طبیعی هست و با افزایش سن و رسیدن به بلوغ 18 سالگی احتمالا رشد بیشتری خواهد داشت.

  7. کاربر ناشناس

    سلام
    من حدودا چند رو دیگه وارد 19 سالگی میشم اندازه آلتم 13 سانته و با این مشکل هم مواجهم که در حالت نعوظ آلتم عمودی و کاملا موازی با بدنم قرار میگیرد. آیا امکان افزایش طول توی این سن وجود دارد؟ نعوظ عمودیم نیاز ب پیگیری داره و بی توجهی بهش میتونه برام مشکل ساز بشه؟ یا با درمان نعوظ عمودی و موازی ایستادن التم احتمال افزایش طول هست(مثلا مشکل موازی ایستادن التم باعث کوچک بودنش باشه)؟
    با تشکر

    1. کاربر ناشناس

      با سلام
      اندازه آلت غیر نرمال نیست و در نتیجه شما شرایط انجام جراحی را ندارید. عمودی بودن نعوظ هم هیچ اختلال و بد عملکردی را نشان نمیدهد.

  8. کاربر ناشناس

    سلام

    بهترین پیشنهاد واسه اینکه ۴ سانت به التم اضافه بشه چیه به نظر شما؟
    الان بین ۱۱/۵ تا ۱۲ هست
    ۳۳ ساله هستم
    ممنون

    1. کاربر ناشناس

      سلام
      این سایز کاملا طبیعیه
      هیچ راهی برای افزایش طول آلت تناسلی وجود نداره مگر جراحی.

  9. کاربر ناشناس

    سلام خسته نباشید ممنون از مقاله خوبتون الت من در حالت نعوظ از قسمت پایه الت تا سر الت ۱۹ سانته خودمم ۱۶ سالم تازه تموم شده طبیعیه یا باید بزرگ تر باشه خیلی ممنون از شما

  10. کاربر ناشناس

    سلام ببخشید آیا تزریق ژل و چربی به آلت در کلینیک الهام انجام میشه؟

    1. کاربر ناشناس

      سلام بله توسط متخصصین انجام میشود برای دریافت نوبت حضوری، بررسی و دریافت راهنمایی های لازم تماس بگیرید.

  11. کاربر ناشناس

    سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۴ سالمه، آیا اندازه آلت ۶.۵،۷ سانت نرمال هست؟

    1. کاربر ناشناس

      با سلام
      بله
      اما در کل چهارده سال برای تصمیم گیری در مورد اندازه آلت خیلی زود است

  12. کاربر ناشناس

    سلام خسته نباشید ببخشید و ۱۴ سالمه آلتم در حالت نعوظ ۷ سانت هست آیا طبیعبه و اگر نیست راه درمانش چیه؟ ممنون

    1. کاربر ناشناس

      سلام دوست عزیز
      بله نرماله
      باز هم جهت اطمینان به یک متخصص ارولوژی مراجعه کنید.

  13. کاربر ناشناس

    سلام من شنیدم روغن خراطین برای افزایش خیلی خوبه ایا درسته یا نه

    1. کاربر ناشناس

      سلام و عرض ادب
      هیچ گونه داروی خوراکی یا موضعی برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی وجود نداره.
      و این توع مواد، صرفا جنبه تبلیغاتی دارن.

  14. کاربر ناشناس

    سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر من در سن 21سالکی آلت 16سانته این حالت طبیعیه میخواستم بدونم بزرگ تر امکان دارع

    1. کاربر ناشناس

      سلام
      اندازه آلت تناسلی شما کاملا نرمال و طبیعی هست.
      تنها راه قطعی و اثبات شده افزایش طول آلت تناسلی جراحی است که اصلا در سن و شرایط شما توصیه نمیشه.
      برای کسب اطلاعات بیشتر و یا معاینه و مشورت با متخصص اورولوژی از کلینیک نوبت دریافت کنید.

  15. کاربر ناشناس

    سلام طول التمن در حالت معمولی 9.5 سانت و در حالت نعوظ 14 سانت هست.19 سالمه.این اندازه عادی هست؟ راهی برای بزرگتر شدند بدون جراحی هست؟

    1. کاربر ناشناس

      سلام بله اندازه نرمال و طبیعی هست.
      برای اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید.

      از نظر علمی راه قطعی اثبات شده ای وجود ندارد.

  16. کاربر ناشناس

    سلام من 35 سالمه طول آلت 23 سانت هستش . آیا امکان کاهش طول و قطر هستش . امکان دخول کامل نیست و طرف مقابل هم خیلی از اوقات دچار درد شده و اذیت میشود. لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. کاربر ناشناس

      سلام و عرض ادب
      شما باید حداکثر بین 10 تا 13 سانت از آلت تناسلیتون رو در رابطه استفاده کنید.
      دخول بیش از حد ممکنه به شریک شما آسیب بزنه.
      حتما به یک ارولوژیست مراجعه کنید. معاینه و دریافت مشاوره برای داشتن یک رابطه بدون مشکل و آسیب، خیلی میتونه بهتون کمک کنه.

  17. کاربر ناشناس

    سلام . من 19 سالمه . اندازه آلتم در حالت نعوظ 27 سانتی متره و خیلی نسبت به میانگین سنم بزرگ تره. حتی مال خیلی از دوستام به بالای بیست سانت هم نمی رسه. پسر خاله ام که همسن منه 18 سانته. در این سن این اندازه واقعا غیر طبیعی نیست؟ آیا راهی برای کوچک کردن وجود نداره؟ ضمنا کلفتیش هم به همون اندازه زیاده و کاملا با طول آلت تناسب داره

  18. کاربر ناشناس

    سلام خسته نباشید میخواستم ببینم در سن ۲۵ سالگی آلت در حالت معمولی ۲ سانت و در حالت نعوظ کامل ۱۳ سانت طبیعیه یا باید دنبال راه درمانی باشم

    1. کاربر ناشناس

      سلام اندازه آلت تناسلی شما نرمال هست.

  19. کاربر ناشناس

    سلام ببخشید من الان ۱۷ سالمه و آلتم ۱۱ سانته خواستم ببینم طبیعی هست ؟

    1. کاربر ناشناس

      سلام بله در این سن طبیعی هست باید تا بعد از 18 سالگی منتظر بمانید به احتمال زیاد رشد بیشتری خواهد داشت.

  20. کاربر ناشناس

    سلام من ۱۷ سالمه قد ۱۷۵ و وزن ۷۸ الت تناسلی من در حالت نعوظ از پوست تا کلاهک ۱۰ سانته و این برام واقعا عذاب اوره و باعث شده تمرکزم و اعتماد به نفسم کامل از بین بره و تاثیر خیلی بدی در روابط و زندگیم گذاشته میخواستم ببینم چطور میتونم افزایش سایز داشته باشم؟؟

    1. کاربر ناشناس

      سلام
      لطفا قبل از اینکه به فکر افزایش طول آلت تناسلی باشید (که توصیه می کنیم اصلا به سراغ راه کارهای تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی نرید) حتما با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید تا مشاوره های لازم را به شما ارائه کنند.
      بررسی شرایط زیر نظر متخصص مطمئنا باعث کاهش استرس و درگیری ذهنی شما خواهد شد.

  21. کاربر ناشناس

    سلام وقتتون بخیر
    من ۲۲ سالمه‌ و سایر آلتم در حالت نعوظ ۱۰ سانته و آلتم خیلی فوری شل میشه، از این دو لحاظ خیلی نگرانم.
    لطفا اگه میشه راهنماییم کنید 😔🙏

    1. کاربر ناشناس

      سلام
      لطفا شرایط فیزیکی (وزن و قد) خود را بیان کنید و اینکه آیا دارای بیماری زمینه ای خاصی هستید یا خیر؟

  22. کاربر ناشناس

    سلام من 18 سالمه وزنم130 قد 175 طول التم 8 سانته چکار کنم

    1. کاربر ناشناس

      قبلا یک دیدگاه مشابه ارسال کرده بودید که پاسخ داده شده.

  23. کاربر ناشناس

    سلام ، ممنون میشم جواب بدید .
    ببخشید سن من ۱۶ سالمه ک دارم میرم ۱۷ ، وزن من 1.5 و قدم دور ور ۱۸۵،یا ۱۸۶ اینا هستش. سایز التم در حالت عادی فرو رفته هست و وقتی شق میشه ۹ سانت هست باید چیکار کنم .؟؟ نرمال هست.؟
    اصلا راضی نیستم

    1. کاربر ناشناس

      با سلام
      وزنتان به علت خطای املایی مشخص نیست، اما اگر وزنتان زیاد است خود دلیلی بر مشکل است.
      نیازمند معاینه حضوری هستید، در هر صورت راه حل انجام جراحی است. اما در این سن توصیه می شود کمی صبر کنید.

  24. کاربر ناشناس

    با سلام و تشکر که به سوال ها پاسخ میدید
    من ۳۸ سالمه قد ۱۸۵ وزن ۸۰
    الان یکی دو سال هست که انزال من زود تر از یک ساعت نشده و نگرانم از اینکه ببشتر هم بشه
    قبلا هم مدتش کمتر از نیم ساعت و سه ربع نبود
    و آیا این موضوع به باروری هم ربط داره یا نه
    ممنون

    1. کاربر ناشناس

      با سلام
      این موضوع میتواند به اختلال در عملکرد حس مربوط باشد. خود اختلال در حس میتواند به علت مصرف برخی داروها رخ دهد. به باروری ارتباطی ندارد ولی توصیه میشود جهت معاینه به متخصص اورولوژی مراجعه نمایید،

  25. کاربر ناشناس

    سلام من 38سالمه قد 175وزن 94 آلت حدود 10سانت شق بودنش هست در زمان کودکی روی زغال نشستم آیا میتونم عمل جراحی برای بزرگی سایز انجام بدم

    1. کاربر ناشناس

      با سلام
      بعد از معاینه بالینی در صورتی که شرایط را داشته باشید، پیشنهاد جراحی هم به شما داده خواهد شد ولی شرط اولیه عمل غیر نرمال بودن آلت به تشخیص متخصص است.

  26. کاربر ناشناس

    سلام من متولد مهر ۱۳۸۵ هستم قدم ۱۷۲ وزنم ۵۳
    سایز التم درحالت شق ۱۴ثانته تقریبا
    نورماله یا کوچیکه؟

    1. کاربر ناشناس

      با سلام
      نرمال هست

  27. کاربر ناشناس

    سلام، برای درمان کجی آلت بهترین راه چیه؟

    1. کاربر ناشناس

      سلام وقت بخیر
      بهترین راه درمان، پس از معاینه توسط پزشک متخصص تعیین می شود.
      جراحی یک راه قطعی به حساب می آید که البته میتواند با عوارضی هم همراه باشد که با مشاوره با متخصص اورولوژی راهنمایی های لازم به شما انجام خواهد شد.

  28. کاربر ناشناس

    سلام
    خوب هستید؟
    وقتتون به خیر
    ۱۶ ساله هستم وزنم ۱۰۰ کیلو هست
    ببخشید من آلت تناسلی ام در حالت شل ۸.۵ تا ۹ سانته دقیق نمیدونم
    هنگام نعوظ ۱۳ سانت میشه
    ولی مشکل اصلی من یه چیز دیگست
    سوراخ خروج ادرار و منی من کوچیکه و نگرانم
    نمیدونم ، به نظر شما راهکارش چیه ؟
    و اینکه لاغری میتونه مؤثر باشه؟

    1. کاربر ناشناس

      با سلام و وقت بخیر
      کوچک بودن خروجی ادرار را باید پزشک تشخیص دهد،ممکن است یک انسداد وجود داشته باشد که بدون معاینه امکان تشخیص نیست.
      نگران نباشید، اگر مورد غیر نرمال باشد راه حل دارد.

  29. کاربر ناشناس

    سلام من ۲۰ سالمه و طول آلت تناسلیم ۷ سانتیمتره و این یرام عذاب آوره و داره دیوونم میکنه لطفا اگه میشه راهنماییم کنید.

    1. کاربر ناشناس

      سلام وقت بخیر.
      معاینه آلت تناسلی شما توسط متخصص اورولوژی الزامی هست.
      برای دریافت راهنمایی های لازم و معاینه توسط پزشک در تهران با کلینیک الهام از طریق شماره تلفن های درج شده در صفحه تماس با ما، نوبت دریافت کنید.

  30. کاربر ناشناس

    باسلام.
    بنده ۴۲ سالمه و وزنم حدود ۸۰ کیلو میخواستم برای جراحی افزایش سایزمزاحم بشم . طول آلتم درحالت نعوظ ۱۵الی ۱۶سانته … ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. کاربر ناشناس

      سایر آلت تناسلی شما کاملا نرمال هست و در این سایز نیاز به عمل و اقدام خاصی نیست. اگه قطر آلت کم باشد (که پس از معاینه تشخیص داده می شود) می توان با تزریق ژل یا چربی بهبودهایی را به وجود آورد.
      برای دریافت مشاوره، معاینه و دریافت راهنمایی های کامل با کلینیک تماس بگیرید