راه‌های تقویت نعوظ در مردان

راه‌های تقویت نعوظ در مردان

در حقیقت اختلال نعوظ برای مردان و شریک زندگی آن ها چالش بزرگی است که از نظر جسمی و روانی بر زندگی آن ها تاثیر می گذارد، بنابراین تقویت نعوظ در مردان مسئله ای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ناتوانی بدن در تنظیم گردش خون منجر به جریان ناکافی خون در جسم غاری (اسفنجی) آلت تناسلی و در نتیجه نعوظ ضعیف تر می شود.

دلایل مختلفی همچون مصرف داروها، خستگی، داروهای تفریحی، الکل، افسردگی، مشکلات مربوط به رابطه، ترس، بیماری های سیستمیک و کمبود تستوسترون در کاهش میل جنسی نقش دارند.

همچنین عوامل روانی مانند استرس و اضطراب نیز در اختلال نعوظ نقشی اساسی دارند.

اختلال نعوظ در اکثر موارد توسط یک یا چند بیماری یا عادات ناسالم ایجاد می ‌شود، اما با درمان مشکلات عروقی، عصبی و هورمونی زمینه ای ناشی از مصرف دارو یا محرکات ذهنی می توان این بیماری را درمان کرد.

علت اختلال نعوظ

علل اختلال نعوظ را می توان در پنج گروه طبقه بندی کرد:

قلبی عروقی

افزایش کلسیفیکاسیون شریان های مهم و عروق خونی کوچک منجر به کاهش جریان خون در بدن می شود.

علل دیگری همچون سیگار کشیدن، فشار خون بالا، دیابت، تصلب شرایین و کلسترول بالا نیز در بروز این مشکل نقش دارند و باعث ناتوانی بدن در هدایت موثر خون به نواحی مورد نیاز مانند آلت تناسلی برای ایجاد نعوظ می شوند.

هورمونی

استروژن بیش از حد و تستوسترون بسیار کم در بدن که معمولا به دلیل مصرف فست فود، الکل، وزن بیش از حد و ورزش بسیار کم ایجاد می شود.

عدم تعادل هورمون ها با بالا رفتن سن افزایش یافته و تستوسترون کمتری تولید می شود.

روانی

سه نوع علت روانی از جمله اضطراب (استرس) ناشی از انتظار بیش از حد، کسالت ناشی از اثر کولیج (میل جنسی ناکافی) و اعتیاد به دوپامین که بیشتر در اثر مشاهده پورنوگرافی اینترنتی ایجاد می شود.

درمان اختلال نعوظ در مردان

عوارض جانبی

برخی از داروهای ضد افسردگی، بتا بلوکرها و داروهای ضد تشنج (داروهای ضد صرع) بر عملکرد نعوظ تاثیر منفی می گذارند.

فیزیکی یا عصبی

نشت در جسم غاری (اسفنجی) و آسیب به عضلات نرم و اعصاب آن.

تصور می شود که ۸۰ درصد از تمام موارد اختلال نعوظ به دلیل مشکلات قلبی عروقی رخ می دهند و معمولا با مشکلات هورمونی یا روانی همراه هستند.

موارد زیر رایج ترین علل اختلال نعوظ محسوب می شوند:

  • دیابت
  • فشار خون
  • آسیب دیدگی جسم غاری (اسفنجی) آلت تناسلی

تمام موارد فوق نتیجه مستقیم آسیب دیدگی رگ های خونی یا جسم غاری است که عملکرد کلی آلت تناسلی را به خطر می اندازند. نتیجه این اتفاق ورود خون ناکافی به آلت تناسلی و ایجاد حداقل سطح سفتی برای برقراری رابطه جنسی است.

به طور کلی، کاهش قدرت مردانه عارضه جانبی رایج نارسایی بوده و به عنوان اولین علامت یک بیماری بالقوه جدی در نظر گرفته می شود.

به همین دلیل اختلال نعوظ باید همیشه توسط متخصص اختلال نعوظ بررسی شود، زیرا گاهی یکی از علائم نشان دهنده مراحل اولیه مشکلات سیستم عروقی است.

تقویت نعوظ در مردان

درمان اختلال نعوظ در مردان

1. به پزشک مراجعه کنید.

اگر تلاش کرده اید سبک زندگی خود را تغییرات دهید و همچنان برای حفظ و تقویت نعوظ در مردان مشکل دارید، به پزشک مراجعه کنید.

اختلال نعوظ گاهی ناشی از دیابت نوع 2، فشار خون بالا، داروهای تجویزی خاص، استرس و حتی اضافه وزن است.

  • پزشک گردش خون را بررسی کرده و پس از معاینه آلت تناسلی، رکتوم و سیستم عصبی از شما سوالاتی درباره سابقه پزشکی مانند مدت زمانی که در حفظ نعوظ مشکل داشته اید می پرسد.
  • عوامل خطر قلبی عروقی در دسته خفیف، متوسط یا شدید طبقه بندی شده و پزشک مطمئن می شود که قلب به اندازه کافی برای رابطه جنسی سالم است.
  • سپس درمان مناسب برای رفع اختلال نعوظ بر اساس سابقه پزشکی شخصی تجویز می شود. برای مثال اگر سطح تستوسترون پایین باشد پچ تستوسترون توصیه خواهد شد.
  • اگر نسبتا سالم باشید، اختلال نعوظ به عنوان نتیجه یک مشکل روانی در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که یک مشکل ذهنی یا احساسی در ایجاد و یا حفظ نعوظ اختلال ایجاد می کند.

2. برای ارزیابی سطح تستوسترون آزمایش خون بدهید.

تستوسترون به طور طبیعی در نوجوانی و جوانی به اوج رسیده و با افزایش سن کاهش می یابد.

اگر آزمایش خون سطح تستوسترون پایین را نشان دهد، به احتمال زیاد این مشکل منجر به اختلال نعوظ شده است.

پزشک ابتدا تغییرات طبیعی سبک زندگی مانند کاهش وزن یا افزایش توده عضلانی را توصیه می کند. اگر سطح تستوسترون کمتر از حد متوسط ​​سن باشد، مکمل تستوسترون تجویز می شود.

به خاطر داشته باشید که کاهش تستوسترون در نتیجه افزایش سن کاملا طبیعی است و در چنین وضعیتی توصیه نمی شود که برای رفع این مشکل مکمل تستوسترون مصرف کنید.

آزمایش خون برای تقویت نعوظ در مردان

3. داروهای خوراکی مصرف کنید.

پزشک دارویی تجویز می کند که جریان خون به آلت تناسلی را افزایش داده و به حفظ نعوظ کمک می کند. ویاگرا، سیالیس و لویترا داروهایی هستند که معمولا برای درمان اختلال نعوظ تجویز می شوند.

  • در صورت تجویز سیالیس، پزشک احتمالا توصیه می کند حداقل 30 دقیقه قبل از فعالیت جنسی 10 تا 20 میلی گرم از این دارو مصرف کنید. اگر پس از مصرف دارو بیش فعالی شدید دارید یا از نیترات هایی مانند نیتروگلیسیرین برای درد قفسه سینه استفاده می کنید، بهتر است از مصرف این داروها خودداری کنید.
  • اگر پزشک لویترا تجویز کرده باشد، باید آن را 60 دقیقه قبل از رابطه جنسی همراه یا بدون غذا مصرف کنید. این دارو نیز نباید به همراه نیترات ها مصرف شود.

4. از ابزارهای مکانیکی کمک بگیرید.

از پزشک درباره استفاده از وسایل کمکی مکانیکی برای رسیدن به نعوظ و حفظ آن سوال بپرسید. برخی از مردان برای انجام این کار از دستگاه های خلاء و حلقه های انقباض استفاده می کنند.

دستگاه روی آلت تناسلی قرار گرفته و هوا را به بیرون پمپاژ می کند، سپس خون را به آلت تناسلی کشیده و باعث نعوظ می شود.

با قرار دادن یک نوار یا حلقه در پایه آلت تناسلی می توان آلت تناسلی را تا سی دقیقه در حالت نعوظ نگه داشت.

هرچند استفاده از این دستگاه ها روشی ناراحت کننده و ناخوشایند برای درمان اختلال نعوظ است.

راههای تقویت نعوظ در مردان

5. درباره تزریق به آلت تناسلی سوال بپرسید.

روش جایگزینی که پزشک توصیه می کند، تزریق به آلت تناسلی است.

پزشک نحوه تزریق دارو به آلت تناسلی برای شل کردن رگ های خونی و افزایش جریان خون برای کمک به نعوظ را به شما آموزش می دهد. ثابت شده است که این روش در درمان بسیاری از مشکلات جسمی و روانی موثر است.

  • باقی ماندن جای زخم و خطر نعوظ پایدار و دردناک در صورت مصرف نادرست دارو از جمله عوارض جانبی بالقوه این روش درمانی هستند.
  • شاید پس از تزریق دارو دچار فشار خون بالا و سرگیجه شوید.

6. درباره دارو درمانی از طریق مجاری ادراری اطلاعات کسب کنید.

گاهی پزشک قرار دادن شیاف در مجرای ادراری را پیشنهاد می دهد.

شیاف حاوی آلپروستادیل است که پس از ورود به جریان خون، رگ های خونی را شل کرده و جریان خون را در آلت تناسلی بهبود می بخشد.

تصور می شود که این درمان نسبت به دستگاه های وکیوم یا تزریق درمانی اثرات کمتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین ویتامین ها برای تقویت نعوظ در مردان

7. گزینه های جراحی را ارزیابی کنید.

اگر درمان های دیگر موفقیت آمیز نباشند، پزشک روش جراحی برای کاشت پروتز بادی در آلت تناسلی را توصیه می کند.

معمولا یک جفت سیلندر بادی داخل آلت تناسلی قرار گرفته و می ‌توان آن‌ ها را با استفاده از یک دستگاه متصل که داخل کیسه بیضه قرار می‌ گیرد پمپاژ و تخلیه کرد.

  • پروتز احساس روی پوست را تغییر نداده و بر توانایی ارگاسم و انزال تاثیری نمی گذارد.
  • در جراحی دو برش کوچک ایجاد شده که پس از عمل از بین می رود.

ناتوانی جنسی عمدتا به دلیل انرژی کم بدن و دستگاه تناسلی رخ می دهد. دلایل متعددی وجود دارد که انرژی بدن و دستگاه تناسلی را کاهش می دهند و باعث ناتوانی جنسی می شوند.

غذاهایی برای درمان ناتوانی جنسی وجود دارد که انرژی کلی بدن و قدرت مردانه را افزایش می دهند. برای اینکه مردان در رختخواب عملکرد بهتری داشته باشند لازم است هورمون های جوانی به شیوه ای سالم ترشح شوند.

معمولا تعادل هورمون ها از بین رفته و باعث کاهش انرژی سیستم تناسلی و از بین رفتن میل جنسی مردان می شود.

تقویت نعوظ در مردان با جراحی

تقویت نعوظ در مردان

مصرف غذاها و گیاهان دارویی برای درمان ناتوانی جنسی از جمله روش های طبیعی برای بازگشت تعادل هورمون ها و بهبود نشاط و عملکرد جنسی مردان است.

مواد غذایی علاوه بر ایجاد نعوظ قوی، مدت زمان نعوظ در رختخواب را طولانی کرده و احتمال باردار شدن زن نیز افزایش می یابد.

در ادامه چند غذا و گیاه عالی که به طور گسترده و موثر برای درمان ناتوانی جنسی مردان توصیه می شوند آورده شده است.

سبزیجات سبز، بهترین غذا برای تقویت نعوظ در مردان

تمام سبزیجات سبز غذاهایی عالی برای درمان ناتوانی جنسی مردان هستند. این سبزیجات منابع فولات بوده و سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشند و جریان خون را با از بین بردن رسوب پلاک در شریان ها افزایش می دهند.

سبزیجات سبز سرشار از مواد معدنی مانند آهن و روی هستند که برای سلامت دستگاه تناسلی مردان مفید است. اگر مردان به طور مرتب از سبزیجات سبز استفاده کنند متابولیسم سالم و سریع‌ تری خواهند داشت.

این سبزیجات مکمل فیبر بوده و با هضم سریعتر غذا سطح تغذیه را متعادل می کنند. می توان سبزیجات سبز را برای دریافت تأثیرات عالی به عنوان مواد تشکیل دهنده سالاد در رژیم غذایی گنجاند.

این غذاها همراه با گیاهان دارویی برای درمان مشکلات نعوظ و بهبود اثرات آن توصیه می شوند.

بیشتر بخوانید : عدم یا نداشتن نعوظ صبحگاهی و بیماری‌های احتمالی

دمنوش های گیاهی، درمان طبیعی برای نعوظ ضعیف

دمنوش های تهیه شده از گیاهان و ادویه های خاص به طرز شگفت انگیزی قدرت مردانه را افزایش داده و روشی برای درمان ناتوانی جنسی مردان در نظر گرفته می شوند.

چای سبز محبوب ترین و مورد اعتماد چای برای بهبود قدرت مردانه است. زنجبیل، چای مریم گلی و نعناع نیز تنش و خستگی را رفع کرده و گیاهان خوبی برای درمان نعوظ ضعیف هستند.

نوشیدن چند فنجان از این دمنوش ها باعث افزایش متابولیسم و ​​تولید انرژی می شود. انرژی بیشتر استرسی که باعث عدم تعادل هورمون ها شده و یکی از دلایل اصلی ناتوانی جنسی مردان است را از بین می برد.

علاوه بر این این فواید، دمنوش های گیاهی دارای خواصی برای اصلاح تعادل هورمونی از طریق بهبود سلامت اندام ها و غدد هستند.

بیشتر دمنوش هایی که به عنوان گیاهان دارویی برای درمان مشکلات نعوظ توصیه می شوند، منبع آنتی اکسیدان های فوق العاده هستند.

این ترکیبات عالی برای مهار رادیکال های آزاد و محافظت از سلول ها و غدد استرس اکسیداتیو کاربرد دارند.

تقویت کننده نعوظ در مردان

آجیل، غذاهای خوب برای بهبود کیفیت نعوظ

بادام، کشمش، گردو و انجیر و غیره منابع بسیار خوبی از مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و غذایی فوق العاده برای افزایش قدرت مردان هستند. این مواد انرژی بدن را افزایش داده و استقامت عضلانی را بهبود می بخشند.

به مردانی که کیفیت نعوظ پایینی دارند توصیه می شود از این مواد غذایی به عنوان میان وعده یا بخشی از صبحانه استفاده کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده، سیر نیز به عنوان ادویه یا ماده تشکیل دهنده سالاد کیفیت نعوظ در مردان را بهبود می بخشد.

شکلات تلخ و میوه هایی مانند هندوانه، آووکادو و موز غذاهایی فوق العاده برای افزایش قدرت و فعال ماندن در رختخواب برای مدت طولانی تر هستند.

بیشتر بخوانید : درمان قطعی زود انزالی در مردان

کودزو، گیاهی طبیعی برای تقویت نعوظ در مردان

کودزو یکی از بهترین گیاهان با خاصیت ضد پیری قوی و دارای آنتی اکسیدان های مختلف برای درمان ناتوانی جنسی است‌.

این گیاه با تقویت بافت ها و سلول ها و همچنین باز کردن رگ های خونی مسدود و منقبض شده و افزایش جریان خون در سراسر بدن، اندام ها را جوان می کند.

کودزو به دلیل داشتن خواص ضدالتهابی برای درمان ناتوانی جنسی در مردان استفاده می شود. این گیاه تورم و التهاب اندام ‌ها و رگ‌ های خونی را از بین برده و به بهبود سریع جراحات و آسیب‌ های داخلی کمک می‌ کند.

مهمترین مزیت کودزو خاصیت بهبود قوای جنسی است که باعث بالا رفتن سطح هورمون های جوانی و افزایش عملکرد دستگاه تناسلی مردان می شود.

این گیاه اندام ها را تقویت کرده و با افزایش میل جنسی به رفع مشکلات مربوط به نعوظ در مردان کمک می کند.

اختلالات طولانی مدت تقریبا همیشه ناشی از مشکلات گردش خون هستند و برای رد بیماری های جدی تر لازم است فرد توسط پزشک معاینه شود. برای درمان و تقویت نعوظ در مردان می توانید به کلینیک اورولوژی الهام مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری برای درمان زائده های پوستی، با شماره تلفن های : ۰۲۱۸۸۰۷۳۱۳۶ و یا از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ با شماره ۰۹۳۳۷۸۳۶۸۲۰ در تماس باشید.
سایر شماره تماس های کلینک : 02188591523 و 02188591358
آدرس ما را در صفحه تماس با ما مشاهده کنید.

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

0 دیدگاه در مورد "راه‌های تقویت نعوظ در مردان" ثبت شده
    اولین دیدگاه و یا پرسش را از طریق فرم بالا ثبت کنید 👆😍