طریقه مصرف قرص ویاگرا

طریقه مصرف قرص ویاگرا

ویاگرا به عنوان روشی عالی برای درمان اختلال نعوظ در نظر گرفته می شود، اما با نحوه مصرف درست می توان اثرات قرص ویاگرا را بیشتر کرد.

ویاگرا و فرم ژنریک آن به نام سیلدنافیل همانند سایر داروهای تجویزی زمانی که تحت شرایط مناسب مصرف شوند بهترین عملکرد را دارند.

مجموعه ای از عوامل مانند وضعیت ذهنی و عادات غذایی بر عملکرد قرص ویاگرا (و داروهای مشابه) تأثیر می گذارند. شناخت این عوامل و نحوه مصرف ویاگرا باعث می شود پس از مصرف این قرص کوچک آبی از رابطه جنسی و نعوظ مطمئن تر لذت ببرید و با عوارض جانبی کمتری مواجه شوید.

در ادامه درباره نحوه مصرف ویاگرا یا سیلدنافیل برای دریافت بهترین نتایج، از زمان مناسب مصرف ویاگرا قبل از رابطه جنسی گرفته تا تداخلات دارویی و عوارض جانبی که باید از آن ها آگاه باشید، توضیح داده شده است.

همچنین گزینه‌ ها و داروهای بیشتری برای درمان اختلال نعوظ ارائه شده است که شاید بخواهید برای رفع این اختلال جنسی رایج در نظر بگیرید.

نحوه مصرف قرص ویاگرا برای اثربخشی بیشتر

به خصوص اگر اخیرا مصرف داروها را شروع کرده اید، کاملا طبیعی است که درباره نحوه مصرف ویاگرا برای درمان اختلال نعوظ سوالاتی داشته باشید.

خبر خوب این است که اگر از اصول مصرف و اثرات ویاگرا آگاه باشید، استفاده از آن تقریبا آسان است. برای به دست آوردن بهترین نتایج باید شش مورد زیر را به خاطر داشته باشید:

  • ویاگرا زمانی که 30 تا 60 دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف شود بیشترین اثر را دارد.
  • خوردن غذاهای پرچرب بر جذب دارو تاثیر گذاشته و عملکرد آن را کندتر می کند.
  • این احتمال وجود دارد که ویاگرا برای بار اول به طور کامل اثر نکند، به خصوص اگر برای رابطه جنسی اضطراب داشته باشید.
  • ویاگرا با برخی داروهای دیگر تداخل دارد.
  • این دارو عوارض جانبی ایجاد کرده که بیشتر آن ها خفیف و موقت هستند.
  • تمام داروهای اختلال نعوظ پس از ترکیب با یک سبک زندگی سالم بهترین عملکرد را خواهند داشت.

بسیار خب، اکنون یک ایده کلی درباره نحوه قرص ویاگرا و اثرات آن دارید، حال بیایید کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم.

روش مصرف قرص ویاگرا

ویاگرا را 30 تا 60 دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف کنید

اگر به فکر برقراری رابطه جنسی هستید، بهتر است دوز توصیه شده ویاگرا را زودتر مصرف کنید، حتی اگر به این معنا باشد که برای یک تماس تلفنی غیرمنتظره از محل دور شوید و یا قبل از اینکه دسر به میز غذا برسد برای مدتی کوتاه به دستشویی بروید.

ویاگرا درست لحظه ای که آن را می خورید اثر نمی کند، بلکه به زمان نیاز دارد تا به رگ های خونی راه پیدا کند و جریان خون را در آلت تناسلی افزایش دهد.

معمولا 30 تا 60 دقیقه طول می کشد تا ویاگرا یا سیلدنافیل بهبود قابل توجهی در کیفیت نعوظ ایجاد کند. اما در نظر داشته باشید که نباید قرص ویاگرا را بیش از سه یا چهار ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کرد.

ویاگرا به طور متوسط ​​حدود چهار ساعت اثربخش بوده و سپس دیگر به حفظ نعوظ کمکی نمی کند. این بدان معناست که اگر برای قرار عصر ویاگرا را صبح‌ مصرف ‌کنید، تا زمان برقراری رابطه جنسی اثر آن از بین خواهد رفت.

دانستن زمان مصرف ویاگرا تاثیر زیادی بر نتایج خواهد گذاشت. برای اطمینان از داشتن رابطه جنسی بهتر، ویاگرا را 30 تا 60 دقیقه قبل از رابطه مصرف کنید.

بیشتر بخوانید : جایگزین قرص های ویاگر برای اختلال نعوظ

قبل از مصرف ویاگرا غذاهای سنگین و پرچرب نخورید

می توان قرص ویاگرا را با معده خالی یا همراه با غذا مصرف کرد. اما اگر به دنبال بهترین تجربه هستید، بهتر است غذاهای پرچرب را کنار بگذارید. چربی در جذب سیلدنافیل سیترات که ماده فعال قرص ویاگرا است اختلال ایجاد می کند.

با کاهش توانایی بدن برای جذب سیلدنافیل، در صورت مصرف ویاگرا بعد از یک وعده غذایی سنگین عملکرد آن کندتر شده و نتایج کمتری نسبت به حالت عادی خواهد داشت.

بنابراین اگر قصد دارید یک همبرگر بزرگ و چرب با سیب زمینی سرخ کرده و یک میلک شیک برای دسر بخورید، بهتر است در مورد آن تجدید نظر کنید.

اگر قصد دارید ویاگرا را برای اولین بار مصرف کنید، به دنبال غذایی سبک‌ باشید. پس از اینکه به زمان عملکرد دارو عادت کردید می توانید غذاهای مصرفی خود را بر این اساس تنظیم کنید.

قبل از مصرف ویاگرا غذاهای سنگین و پرچرب نخورید

اثر نکردن ویاگرا برای اولین بار دلیلی برای ترسیدن نیست

آیا قرص ویاگرا برای اولین بار عمل می کند؟ برای برخی از مردان بله، اما برای همه این طور نیست. داشتن نعوظ ضعیف پس از اولین بار مصرف ویاگرا کاملا طبیعی است، اما شاید باعث نگرانی شما شود.

اگر برای شما ویاگرا تجویز شده است و همچنان اختلال نعوظ دارید، احتمالا یک یا چند مورد زیر وجود دارد:

گاهی دوز مناسب ویاگرا برای شما تجویز نمی شود. ویاگرا دوزهای مختلفی داشته و برای تهیه آن نیاز به نسخه پزشک دارید. اگر پس از مصرف قرص همچنان دچار اختلال نعوظ می شوید، درباره تغییر دوز دارو با پزشک صحبت کنید.

شاید اضطراب عملکرد جنسی داشته باشید. احساس اضطراب و گناه یا عصبی بودن زمان برقراری رابطه جنسی گاهی باعث اختلال نعوظ شده و داروهایی مانند ویاگرا در بهبود مشکل نقشی ندارند.

گاهی نیز از نوعی بیماری روانی رنج می برید. اختلال افسردگی اساسی، استرس و اعتماد به نفس پایین از جمله علل روانی اختلال نعوظ هستند.

شاید احساس نزدیکی یا خلق و خوی مناسب برای رابطه جنسی نداشته باشید. ویاگرا جریان خون در آلت تناسلی را بهبود می بخشد، اما خلق و خوی فرد را تغییر نمی دهد.

بنابراین اگر به شریک زندگی خود یا به رابطه جنسی علاقه نداشته باشید، مصرف دارو موثر نخواهد بود.

اگر قرص ویاگرا برای اولین بار عمل نکرد نترسید. دفعه بعد برای برقراری رابطه جنسی ویاگرا مصرف کنید و ببینید آیا احساس آرامش بیشتر و نعوظ بهتری دارید یا خیر.

همچنین می‌ توانید زمانی که قصد برقراری رابطه جنسی ندارید ویاگرا مصرف کنید. این کار برای این است که متوجه شوید زمانی که هیچ فشاری در اطراف شریک زندگی بر روی شما نیست می‌ توانید نعوظ داشته باشید یا خیر.

اگر هیچ کدام از این اقدامات اثری نداشتند با پزشک تماس بگیرید و به او اطلاع دهید. شاید پزشک دوز ویاگرا را تغییر دهد یا داروی دیگری برای اختلال نعوظ تجویز کند.

درباره این موضوعات در راهنمای اقداماتی که باید در صورت اثر نکردن ویاگرا انجام داد بیشتر صحبت می کنیم.

قرص ویاگرا را چند دقیقه قبل از رابطه بخوریم

قبل از مصرف ویاگرا تداخلات دارویی را بررسی کنید

ویاگرا برای اکثر مردان موثر بوده و خطرناک نیست. با این حال تجویز این قرص با برخی داروهای معمولی دیگر تداخل دارد.

هم ویاگرا و هم سیلدنافیل ژنریک با نیترات ها و آلفا بلوکرهایی که برای درمان فشار خون بالا مصرف می شوند تداخلات خطرناکی دارند.

مصرف ویاگرا همراه با نیترات باعث کاهش ناگهانی فشار خون شده و این وضعیت خطرناک است. در برخی موارد، این کاهش فشار خون منجر به سرگیجه، غش یا مشکلات قلبی عروقی جدی مانند حمله قلبی یا سکته می شود.

نیتروگلیسیرین و پاپرز تفریحی از جمله نیترات‌ های رایج ساخته شده از موادی مانند نیترات آمیل و نیترات بوتیل هستند. آنتی بیوتیک های خاص و داروهای ضد قارچ نیز داروهای دیگری هستند که با ویاگرا تداخل دارند.

اگر در حال حاضر از داروهای بدون نسخه یا تجویزی استفاده می کنید، لازم است قبل از مصرف ویاگرا، سیلدنافیل یا داروهای مشابه برای اختلال نعوظ به پزشک اطلاع دهید.

ویاگرا و سایر مهار کننده‌ های فسفودی ‌استراز نوع 5

ویاگرا تنها داروی مهار کننده‌ فسفودی ‌استراز نوع 5 در بازار نیست. در حقیقت سازمان غذا و دارو سه مهارکننده دیگر را برای کمک به درمان علائم اختلال نعوظ تأیید کرده است:

  • سیالیس (تادالافیل)
  • لویترا (واردنافیل)
  • استندرا (آوانافیل)

به خاطر داشته باشید که نباید مهار کننده‌ های فسفودی ‌استراز نوع 5 را بدون نظارت دقیق پزشک مصرف کنید. استفاده از این داروها با دوز کامل تداخلات بسیار خطرناکی ایجاد خواهد کرد.

با این حال، گاهی پزشک برای بهبود اثربخشی داروهای خاص چندین مهار کننده‌ فسفودی ‌استراز نوع 5 را به طور همزمان و معمولا با دوز کمتر تجویز می کند.

برای مثال داروهای اختلال نعوظ جویدنی که ترکیبی از دوز کمتر سیلدنافیل عمومی و تادالافیل هستند به داشتن نعوظ بهتر با ماندگاری بیشتر کمک می کنند.

انواع قرص ویاگرا

از عوارض قرص ویاگرا آگاه باشید

ویاگرا عوارض جانبی به همراه داشته که اکثر آن ها خفیف هستند و به ندرت بیش از چند ساعت باقی می مانند، اما همچنان لازم است که از آن ها آگاه باشید.

موارد زیر از جمله عوارض جانبی رایج ویاگرا هستند:

  • سردرد
  • گرگرفتگی
  • سوء هاضمه
  • دید غیر طبیعی (تاری دید یا تغییر در دید رنگی)
  • حساسیت به نور
  • میالژی (درد عضلانی)
  • گرفتگی بینی
  • کمردرد
  • سرگیجه
  • کهیر

این عوارض نادر هستند، اما ویاگرا و سیلدنافیل گاهی منجر به بروز علائم جدی تری از جمله موارد زیر می شوند:

  • درد قفسه سینه
  • از دست دادن ناگهانی بینایی
  • از دست دادن شنوایی
  • پریاپیسم (نعوظ طولانی مدت و دردناک)

پریاپیسم وضعیتی جدی است که عدم درمان آن باعث آسیب دیدگی بافت آلت تناسلی می شود، و در صورت دردناک بودن نعوظ پس از مصرف ویاگرا لازم است سریعا مراقبت های پزشکی اورژانسی دریافت کنید.

این مشکلات هشدار دهنده به نظر می رسد، اما مهم است به خاطر داشته باشید که این علائم تنها در درصد کمی از مردانی که ویاگرا مصرف می‌ کنند رخ می‌ دهند.

بیشتر بخوانید : کاربردها و خطرات مصرف قرص ویاگرا

اختلال را نه تنها با دارو، بلکه با یک سبک زندگی سالم درمان کنید

ویاگرا رسیدن به نعوظ و حفظ آن را برای اکثر مردانی که از آن استفاده می کنند آسان تر خواهد کرد. با این حال ویاگرا یک داروی معجزه ‌آسا نیست و ترکیب آن با عادات سالم عملکرد آن را بسیار بهتر از مصرف جداگانه دارو خواهد کرد.

عادات سالمی که می توان برای ترکیب با مصرف قرص ویاگرا در نظر گرفت عبارتند از:

  • فعالیت بدنی منظم
  • داشتن یک رژیم غذایی سالم و مغذی
  • خواب زیاد
  • انجام تمرینات کف لگن
  • ترک سیگار
  • حفظ وزن سالم

گاهی حتی کاهش جزئی وزن، فشار خون، و ‌بهبود سطح کلی تناسب اندام یا رژیم غذایی تأثیر قابل توجهی بر سلامت و عملکرد جنسی خواهد داشت.

می توانید با استفاده از راهنمای ما و به کمک بسیاری از عادات سالم، نعوظ و عملکرد جنسی بهتری داشته باشید و سلامت قلبی عروقی خود را بهبود ببخشید.

روش جایگزین برای درمان اختلال نعوظ به جای مصرف قرص ویاگرا

نتیجه نهایی درباره نحوه مصرف ویاگرا و دریافت بهترین نتایج

اگر یکی از ده‌ ها میلیون مرد بالغ مبتلا به اختلال نعوظ هستید، بهتر است بدانید که مصرف قرص ویاگرا رسیدن به نعوظ و حفظ آن را بسیار آسان ‌تر کرده و می توانید زندگی جنسی رضایت ‌بخش‌ تری داشته باشید.

برای دریافت بهترین نتایج از نکات زیر پیروی کنید:

دارو را 30 تا 60 دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف کرده و همزمان از خوردن غذاهای پرچرب که جذب ویاگرا را کاهش می دهند خودداری کنید.

اگر دارو بار اول اثر نکرد نگران نباشید. در عوض سعی کنید دارو را هنگامی که با شریک خود نیستید مصرف کنید تا ببینید آیا موثر است یا خیر. همچنین می توانید با پزشک درباره تغییر دوز دارو صحبت کنید.

مطمئن شوید هیچ دارویی که با ویاگرا تداخل داشته باشد، اثر آن را کاهش یا احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش دهد مصرف نمی کنید.

قرص ویاگرا را با عادت های سالم مانند فعالیت بدنی منظم، رژیم غذایی متعادل، خواب زیاد و تمرینات کف لگن ترکیب کنید.

قرص ویاگرا چیست؟

قرص ویاگرا یک داروی پر کاربرد است که برای درمان نعوظ جنسی مردان استفاده می‌شود. این دارو با افزایش جریان خون به عضو تناسلی مردان کمک می‌کند.

عوارض قرص ویاگرا چه مواردی هستند؟

بعضی از عوارض جانبی متداول قرص ویاگرا عبارتند از: سردرد، افزایش ضربان قلب، تهوع، افزایش فشار خون، اختلالات دیدی موقتی مانند تغییرات در رنگ بینایی. همچنین، در برخی موارد نادر، می‌تواند عوارض جدی مانند آنژیوادم (تورم موقت در بخش‌هایی از بدن) و آریتمی (اختلال در ضربان قلب) ایجاد کند.

نحوه مصرف صحیح قرص ویاگرا چگونه است؟

دوز قرص ویاگرا معمولاً 50 میلی‌گرم است، اما پزشک شما ممکن است بر اساس وضعیت شما دوز بالاتر یا پایین‌تری تجویز کند. برای استفاده صحیح، دستورات پزشک خود را رعایت کنید و قرص را با یک لیوان آب و در زمان مشخص شده توسط پزشک مصرف کنید.

آیا می خواهید ویاگرا یا سایر داروهای اختلال نعوظ را امتحان کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گزینه های درمانی و پیشگیری از اختلال نعوظ به کلینیک اورولوژی الهام در تهران مراجعه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به فهرست گزینه‌ های درمانی اختلال نعوظ درباره رفع مشکل و لذت بردن از رابطه جنسی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برای دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری برای درمان زائده های پوستی، با شماره تلفن های : ۰۲۱۸۸۰۷۳۱۳۶ و یا از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ با شماره ۰۹۳۳۷۸۳۶۸۲۰ در تماس باشید.
سایر شماره تماس های کلینک : 02188591523 و 02188591358
آدرس ما را در صفحه تماس با ما مشاهده کنید.

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

0 دیدگاه در مورد "طریقه مصرف قرص ویاگرا" ثبت شده
    اولین دیدگاه و یا پرسش را از طریق فرم بالا ثبت کنید 👆😍