دکتر علی حاجب متخصص اورولوژی

.

دکتر علی حاجب متخصص اورولوژی و درمان بیماری های کلیه و مجاری ادراری، پزشک متخصص کلینیک اورولوژی الهام برای دریافت نوبت با دکتر دکتر علی حاجب با شماره های کلینیک تماس بگیرید.

یک متخصص اورولوژی به مردم در حل مشکلاتی که نمی خواهند آن ها را مطرح کنند مانند بخش هایی از بدن که صحبت درباره آن ها دشوار است کمک می کند.

اگر پزشک پیشنهاد کرده است که به یک متخصص اورولوژی مراجعه کنید شاید کمی احساس ناراحتی کنید.

مطمئن باشید متخصصان اورولوژی تمام تلاش خود را می کنند تا خیال شما را راحت کنند.

از آنجا که این مشکلات می توانند ناراحت کننده باشند یا اشاره به آن ها باعث ایجاد یک احساس ناخوشایند شود، هدف ما کمک به راحتی شما است.

آنها سعی می کنند شرایط را عادی جلوه دهند و به طور کلی طنز برای این امر بسیار مؤثر است … بنابراین تعجب نکنید و آماده شنیدن برخی طنزهای جزئی باشید.

روابط طولانی مدت که متخصصان اورولوژی با اکثر بیماران برقرار می کنند می تواند بسیار جالب باشد.

متخصصان اورولوژی طیف گسترده ای از مشکلات از جمله سرطان مثانه و پروستات، بزرگ شدن غده پروستات، اختلال در نعوظ، سنگ کلیه، مشکلات مثانه و عفونت ادراری (UTI) را درمان می کنند.

سرطان مثانه و پروستات

اگر شما نیز مانند اکثر مردان باشید با شنیدن “متخصص اورولوژی” به “معاینه پروستات” و یا مشکلات جنسی فکر می کنید، یک امر طبیعی است.

ما می خواهیم سلامت پروستات را بررسی کنیم. باور کنید یا نه، معاینه پروستات بخش مورد علاقه متخصص اورولوژی نیز نیست.

در دوره فعلی آزمایش PSA، سرطان در آزمایشات پروستات کمتر از گذشته است.

علی حاجب

آزمایش با توجه به سلامت کلی پروستات بخش مهمی از ملاقات شما را شامل میشود و همچنین می تواند به ما در برنامه ریزی برای درمان بسیاری از بیماری های پروستات کمک کند.

متخصص اورولوژی می تواند در صورت یافتن سرطان در پروستات یا مثانه، مراقبت های نجات دهنده را ارائه دهند.

مهم است پس از مراجعه به یک متخصص پیگیری کامل را انجام دهید.

در صورت دریافت نوبت و مراجعه به کلینیک الهام برای معاینه توسط دکتر علی حاجب لطفا قبل از مراجعه لیستی از مشکلاتی که قادر به بیان آن نیستید را بر روی یک ورقه کاغذ نوشته و در هنگام ملاقات آن را به پزشک تحویل دهید.

یک متخصص اورولوژی می تواند به شما اطمینان دهد بیماری که مانع گذراندن زمان در کنارعزیزانتان است ندارید.

امروزه جراحی روباتیک کمک کرده است زمان بستری در بیمارستان برای عمل جراحی سرطان کلیه، مثانه یا پروستات که در گذشته حدود یک هفته بود به تنها چند روز یا حتی یک روز کاهش یابد.

آنها برای کمک به مراقبت از مردان از فناوری های متفاوت استفاده می کنند. زمینه اورولوژی پویا و دائما در حال تغییر است.

بزرگ شدن غده پروستات

اگر شب ها برای رفتن به دستشویی بیدار می شوید اما نمی توانید همانند قبل ادرار خود را دفع کنید، متخصصان اورولوژی می توانند به شما کمک کنند.

شاید به طنز به شما گفته شود که متخصصین اورولوژیست از برخی جهات با لوله کش محله تان که هنگام گرفتگی لوله ها با او تماس می گیرید فرقی ندارند.

من همیشه به مردان می گویم كه پروستات آنها با افزایش سن رشد می كند زیرا تمام دانشی که تمام این مدت جمع آوری کرده اند را ذخیره می كند.

این معمولاً باعث می شود همسران یا شریکان آن ها به وضوح چشم غره بروند اما این کار به ایجاد یک محیط آرام برای صحبت راحت تر کمک می کند.

متخصصان اورولوژی برای رفع انسداد ایجاد شده توسط پروستات بزرگ روش های مختلف از جمله لیزر درمانی تا بخار درمانی ارائه می دهند.

اغلب این امکان وجود دارد که همان روزی كه بیمار روند درمان یا عمل جراحی خود را انجام می دهد به خانه فرستاده شود

اختلال نعوظ

اختلال نعوظ (ED) می تواند با افزایش سن مردان شایع شود.

اگر در دوره 40 یا 50 سالگی هستید و متوجه شده اید که نعوظ شما کاملاً مانند گذشته نیست بهتر است یک قرار ملاقات با دکتر علی حاجب تنظیم کنید.

متخصصان اورولوژی به شما در تشخیص این موارد کمک می کنند. هدف آن ها بهتر شدن زندگی شماست.

ناگفته نماند که در برخی شرایط، اختلال نعوظ می تواند سایر مشکلات سلامتی را نشان دهد که به طور کلی نیاز به توجه دقیق دارند.

بیشتر بخوانید: درمان اختلال نعوظ کلینیک الهام

سنگ کلیه

اگر تا به حال سنگ کلیه بزرگی داشته اید، احتمالاً آن را فراموش نخواهید کرد.

پزشکان با گذشت زمان هنگام کمک به بیماران برای مدیریت سنگ کلیه شان با آن ها آشنا می شوند.

از آنجا که سنگ کلیه می تواند عود کند، بسیاری از بیماران به مراقبت طولانی مدت احتیاج دارند.

متخصص اورولوژی شما می تواند به شما در مورد چگونگی جلوگیری از تشکیل سنگ و نحوه مدیریت بهتر سنگ های پر درد که به وجود می آیند مشاوره دهد.

در این مقاله بیشتر با سنگ کلیه، علائم، جلوگیری و روش های درمان آن آشنا شوید

متخصصان اورولوژی زنان را نیز معاینه می کنند

متخصصین اورولوژی در مورد دو جنس تبعیض قائل نمی شوند. هم آقایان و هم خانم ها می توانند دچار مشکلات مثانه، سنگ کلیه و UTI شوند.

به طور کلی تقریباً دو سوم بیمارانی که متخصصان اورولوژی معاینه می کنند آقایان و حدوداً یک سوم آن خانم ها هستند. اما این عملی بسیار خاص بوده و می تواند براساس آموزش تخصص پزشک متفاوت باشد.

دکتر علی حاجب

متخصصین اورولوژی بر مراقبت کامل از بیمار و ارائه خدمات با كیفیت و عمل در جهت كیفیت خوب زندگی برای مراجعین تمرکز می کنند.

برخی از مردان ترجیح می دهند به یک متخصص ارولوژی مرد مراجعه کنند. در حالی که برخی از خانم ها مراجعه به یک متخصص ارولوژی خانم را ترجیح می دهند.

این مسئله می تواند به روش دیگری نیز پیش برود.

مطابق با قوانین جمهوری اسلامی متخصص اورولوژی مرد می بایست به تشخیص و درمان مشکلات جنسی مردان بپردازند. اما امکان بررسی و معاینه مشکلات کلیوی را دارد.

ما در کلینیک الهام برای رفاه حال عزیزان متخصصین اورولوژی مرد برای مردان و متخصص زنان و زایمان را برای بانوان را در تیم پزشکی خود قرار داده ایم.

درد نباید جزئی از روند باشد

معمولاً هر زمان که برای انجام عمل به مطب پزشک معالج مراجعه کنید می توانید برای راحت بودن تقاضای بیهوشی کنید.

معمولاً قبل از سیستوسکوپی بیمار بی حس می شود. اولین قدم در وازکتومی تزریق مناسب و کافی بیهوشی موضعی است. و قبل از هر عمل بیوپسی پروستات، بلوک پروستات انجام می شود.

اگرچه در حین انجام کار احتمال احساس فشار یا حرکت وجود دارد هیچ دردی نباید احساس کنید.

به خود یادآوری كنید متخصص اورولوژی شما در تلاش است كه در صورت مواجهه با مشکلات ادراری، مسائل مربوط به عملکرد جنسی، سنگ کلیه یا سرطان به شما كمك كند. در طول مراقبت راحت باشید.

بیشتر بخوانید: کلینیک اورولوژی شهرک غرب

کلینیک اورولوژی الهام در شهرک غرب و غرب تهران، با بهره گیری از متخصصین با تجربه و صاحب نامی چون دکتر علی حاجب بهترین خدمات درمانی را برای درمان بیماری های اورولوژی ارائه می دهد.

تلفن ثابت

۰۲۱۸۸۵۹۱۵۲۳

۰۲۱۸۸۰۷۳۱۳۶

۰۲۱۸۸۵۹۱۳۵۸

تلفن همراه

۰۹۳۳۷۸۳۶۸۲۰

آدرس:

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، دویست متر بالاتر از بلوار دادمان، کوچه ناخدا محتاج، انتهای بن بست، پلاک یک، طبقه یک

دریافت مشاوره و یا نوبت حضوری
امکان برقرار تماس از طریق شماره موبایل 09304182098

به صورت تلفنی و یا ارسال پیام واتساپ و تلگرام در هر ساعتی از شبانه روز

دیدگاه خود را بنویسید

1 دیدگاه در مورد "دکتر علی حاجب متخصص اورولوژی" ثبت شده
  1. کاربر ناشناس

    سلام من ۲۵ سالمه بیماری لوپوس دارم و سیستم ایمنی بسیار ضعیف و همینطور دفع پروتئین کلیه به مدت ۷سال دارم چن ماه قبل یهو دفع پروتئینم از نرمالم کمتر شد بدون که کار خاصی کنم داروهایی که چن ساله دارم میخوردم و همیشه بالا بود یهو اومد پایین ، ی ماه بعد من از درد زیاد شکم رفتم سونو و معلوم شد من عفونت کلیه دارم و یکی از کلیه هام کوچیک شده و کیست ریز در رحم ، سفکسیم بهم دادن ولی هیچ تاثیری نکرد و شکمم شروع به بزرگ شدن کرد در حدی که اصن اشتها ندارم هرچیزی هم میخورم حالم بد میشه ، الان کمردرد شدید دارم و دمای بدنم خیلی رفته بالا و کلیم همش نبض میزنه ،تکرر ادرار شدید دارم میرم دسشویی میام باز دارم باید برم ، و مچ پاهام ی کم باد کرده و اینکه من خونم لخته است و وارفارین و سل سپت و پردنیزولون و پروگراف و هیدروکسی کلروکین میخورم و در طول روز اب زیاد میخورم . به نظرتون من چیکار کنم؟